BMW 125d

Ta avtomobil je nekako utelešenje vsega, kar lahko izberete s cenika BMW-jeve serije 1.

Prenesi PDF testa
BMW 125d Saša Kapetanović
10. 11. 2016

Tu moramo vstran postaviti model M140i, ampak če bi primerjali zmogljivosti, bi ju z lahkoto dali ob bok. Seveda, dizelski 125d vam ne bo nudil melodije šestvaljnika, a tudi ta motor je eden od zadnjih BMW-jevih produktov. Dvolitrskemu štirivaljniku z aluminijastim blokom ter glavo motorja pomaga dihati turbina z variabilno geometrijo delovanja.

Seštevek tega je bogatih 224 'konjev', ki 'enico' do 100 kilometrov na uro izstrelijo v le 6,3 sekunde, osupljivih 450 njutenmetrov navora pri le 1.500 motornih vrtljajih pa pomeni, da imate vselej, pri tako rekoč vsaki zakonsko dovoljeni hitrosti, pod stopalko plina pripravljeno dodatno brco v rit. Da je vse skupaj še bolje, je paket mogoče dopolniti z dokazano dobrim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, ki pa je zdaj še izboljšan. Sposoben se je namreč pobratiti z navigacijsko napravo ter tako glede na vašo začrtano pot pripraviti režim delovanja, primeren konfiguraciji ceste. V notranjosti boste našli športne sedeže, ki lepo objamejo telo, ter konkretno odebeljen in z usnjem prešit volanski obroč. Spredaj se sedi dobro, toda če oba sedeža pomaknete čisto nazaj, je na zadnji klopi skorajda nemogoče posesti odraslo osebo. Osrednji multimedijski in večopravilni sistem iDrive je zdaj izboljšan, saj je upravljalni kolešček na sredinski konzoli dobil ploščico, ki zaznava gibe prstov, ter tako omogoča lahkotnejše vnašanje podatkov.

Poleg tehničnih novosti je bilo najmočnejši 'enki' namenjenih tudi nekaj kozmetičnih posodobitev. Oba odbijača sta nekoliko spremenjena: sprednji ima več zračnih rež za napajanje motorja s svežim zrakom, zadnji pa je prilagojen dvojni izpušni cevi. Tudi v notranjosti bomo našli nekaj kromiranih ter bleščeče črnih okrasnih ploščic, ki nekoliko dvignejo vzdušje v sicer dokaj zadržani kabini. Če je kdo pričakoval, da bo avtomobil, ki predstavlja vrh ponudbe v BMW-jevem ceniku, poceni, se je dobro uštel. Za tako motorizirano 'enko' boste odšteli skoraj 40 tisočakov. Ni treba poudariti, da je to cena brez sprehoda skozi cenik dodatne opreme. Čeprav je najmočnejši turbodizel v 'enki' impresiven, boste za pet tisočakov manj dobili isti motor, a s 190 'konji'. Tako vam še zmeraj ostanejo odličen paket ter pet tisočakov za nakup dodatne opreme.

bese­di­lo in foto: Saša Kapetanovič

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri