Podaljšani test: Škoda Octavia 1.6 TDI (81 kW) Greenline

24. 10. 2014 | Saša Kapetanovič
Deli

Tako nekako potekajo primopredaje testnih avtomobilov med člani uredništva Avto magazina.

Ravno je naneslo, da mi je naš fotograf Uroš predal avto, potem ko se je vrnil s potovanja po Toskani. »Nisem ga dotočil, bo pol tanka okej?« Pogledam v potovalni računalnik, tam pa piše, da je povprečna poraba 4,4 litra ter da bi s preostalim gorivom z lahkoto prišel do Milana.

»Naj ti bo,« odgovorim v šali. »Veš, kaj me moti,« nadaljuje Uroš, »prevelik prtljažnik ima.« Nagubam čelo in mu vrnem začuden pogled. »Ja, ko zmečem svoje stvari notri, še zmeraj ostane toliko prostora, da se vse skupaj vozi sem in tja.« Stopiva ven, odpreva prtljažnik in ugotoviva, da ima Octavia res kljukice, s katerimi se pripne mrežo, le testni avto žal ni opremljen s tem dodatkom. Pri tako velikem prtljažniku res prav pride.

Dvigneva še pokrov dvojnega prtljažnega dna, tam pa kompresor in kit za popravilo predrte gume. »Sam bi si raje izbral originalno platišče z gumo. Si videl, kaj ima v vratcih rezervoarja?« mu navržem kost. Odpreva vratca, tam pa živo zeleno strgalo za led. Ha! Tako to počnejo Čehi. Skrijejo dežnik v Superba ali pa strgalo v Octavio. Tik preden se odpeljem, obljubim Urošu, da bom napisal le nekaj vrstic, da bomo lahko 'razpalili' krasno fotko Octavie iz Toskane.

Besedilo: Saša Kapetanovič

Osnovni podatki
Prodaja: Porsche Slovenija