Nova Alfina doba

30. 5. 2016
Deli
Nova Alfina doba

Predvečer vožnje z novo Alfo Giulio, pogovor z s produktnim menedžerjem pri Alfa Romeu Mariom Alvisijem. Mož je pred letom dni prišel k Alfi od Ducatija. »Ko so mi pri Alfi ponudili to mesto, sem res videl izziv. Je nekaj povsem novega, a enako zahtevno, kot je bilo tedaj, ko sem pred desetletjem prišel v Ducati.«

Seveda smo novinarji rojeni dvomljivci in moje prvo vprašanje je bolj pripomba: Ponovno uspeti z znamko Alfa Romeo bo pa zares težko! A iz Alvisija optimizem kar vre: »Počakajte do jutri, potem pa boste razumeli, zakaj smo prepričani, da bomo uspeli. Osnova vsega je dober produkt. Tega pa zdaj imamo. Pa dodatni novi modeli bodo tudi hitro prišli!«

O tem, da je za dober posel v avtomobilski (ali katerikoli drugi) industriji najpomembnejši izdelek, sploh ni dvoma. A kot tržnik seveda tudi Alvisi ve, da je to šele vstop v novo dobo, tekma na trgu pa se odvija med dobrimi, kdor to ni, se pri kupcih težko uveljavi. Sploh to velja za premijske izdelovalce, kjer se včasih zdi (vsaj za Evropo), da imajo vsi drugi v boju proti nemškim znamkam zelo težko nalogo.

Kako lahko torej uspe Alfa Romeo, ki si je glede resnega posla v zadnjih desetletjih vzela 'prosto'? Z Alvisijem se seveda strinjam, da ima Alfa Romeo neverjeten ugled. A že predolgo so se z njenimi avtomobili povezovale tudi zgodbe o težavah, tudi o tem, da pravzaprav sedanja dva izdelka sploh nimata svoje identitete.

»Prav zaradi tega so se ob začetku snovanja novih Alfinih modelov tudi odločili, da moramo uporabljati zgolj za to znamko zasnovane rešitve. Tudi sestavnih delov drugih znamk nismo uporabljali!« vskoči Alvisi.

Pri Alfi so poleg tega, da so avtomobili na novo zasnovani (za zdaj je na novi platformi nared seveda le Giulia, a prihaja tudi križanec Stelvio), precej naredili tudi glede priprave na prodajo novih limuzin. Nekaterim trgovcem smo se odrekli, pridobili smo nove, pove Alvisi. Da so se odločili za vlaganje v nov nastop, smo jih prepričali tako, da smo jim pokazali izdelke, predstavili naše načrte, investicije, tudi povsem na novo opremljeno tovarno v bližini Neaplja, razlaga Alvisi.

Pri Alfi so povsem prepričani, da jim bo z novo Giulio in njenimi sorodniki uspelo. Alvisi pravi: »Če v posel, ki ga opravljaš, ne vložiš samega sebe, ne moreš uspeti. Živimo za naš uspeh!«

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem