Kolumna: Tomaž Porekar: Prominenten priimek - Kolumne - Avto Magazin

Kolumna: Tomaž Porekar: Prominenten priimek

Novi Citroën C3 je pravzaprav kažipot, v katero smer hočejo zdaj pri francoskem podjetju PSA razvijati znamko, za katero se je v zadnjih letih zdelo, da nimajo več prave rešitve.

12. 11. 2016

A so v njeno vodstvo ob izkušeni tržnici Lindi Jackson postavili še enega primernega poznavalca avtomobilskega posla, Xavierja Peugeota. Pravzaprav je zanimivo že to, da zdaj najpomembnejše odločitve pri Citroënu prispeva tudi nekdo s priimkom Peugeot. Je pa bila rešitev povsem na mestu. Prav Xavier Peugeot je namreč pred tem že pri znamki, ki nosi priimek njegovih prednikov, pripravil primeren program avtomobilskih novosti, s katerim zdaj lahko veliko mirneje nastopajo na svetovnem trgu in katerega osrednji del je zagotovo pripomogel k temu, da tudi PSA zdaj ne prešteva več izgube.

Peugeot na čelu Citroëna tako obljublja podobno prenovo. Namesto številnih modelov, ki so jih imeli pri Citroënu na svetovnih trgih, bo ob koncu prenove ostalo še osem 'silhuet', kot modelske linije imenuje Xavier Peugeot. »Dober primer tega, kako smo si zamislili prenovo, je naš C3. Gotovo ste opazili večja kolesa, značilen videz sprednjega dela in v primerjavi s Cactusom nekoliko spremenjene zaščitne blazine na bokih, dvobarvno karoserijo. Vse to pri C3 tvori tiste posebnosti, s katerimi hočemo svojo ponudbo ločiti od povprečnosti tekmecev. Takšne zanimive drugačnosti bodo imele tudi druge naše novosti, ki jih pripravljamo. Morali smo poiskati usmeritev, ki je primerna znamki, kakršna je Citroën, usmerjena v ponudbo množičnih ponudnikov, tekmovati moramo s Fordom, Renaultom, Kio ...«

Za Citroën je tako izkušen mož, kot je Xavier Peugeot, pravzaprav zagotovilo, da so znamki našli mesto v PSA, kjer smo lahko še pred časom ugotavljali, da vsaj eni od tedaj le dveh, Peugeota in Citroëna, grozi izumiranje. Zdaj pa so v PSA dvema dodali še tretjo, DS. Xavier Peugeot o ločitvi med Citroënom in DS pravi takole: »Za Citroën je bilo odločilno, da smo znamki oddvojili. Tako zdaj DS nagovarja premijske kupce, Citroën pa se mora koncentrirati na množične. Nekje vmes pa je umeščen še tretji, torej znamka Peugeot. Nagovarjamo najširši obseg kupcev. Ne potrebujemo zelo zmogljivih motorjev, usnjenih prevlek. Zagotoviti moramo privlačne, v marsičem različne, skratka seksi avtomobile! Seveda morajo biti tudi cenovno primerno umeščeni.«

V okviru tistih osmih modelskih linij zdaj osnovo tvori C3, prav kmalu, prihodnje leto v Ženevi, se mu bo pridružil še na novo zasnovani križanec na osnovi 2008, ki bo nadomestil C3 Picassoja. O njem sicer Xavier Peugeot ni hotel povedati ničesar. A tudi pri Citroënu so že skočili na vlak križancev, podobno kot je to storila sestrska znamka Peugeot. Za takšno usmeritev skrbi ravno pravi človek – Xavier Peugeot.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri