Audi A4: zunaj diskretno preoblikovan, znotraj tehnološko napreden

29. 6. 2015
Deli

Audi je s polletno zamudo predstavil novi A4 in A4 Avant, ki se oblikovno sicer ne loči tako zelo korenito od predhodnika, zato pa se pod karoserijsko pločevino lahko pohvali z obilo sodobne tehnike.

Audi je novinca z odličnim količnikom zračnega upora 0,23 (liumuzina) zasnoval na koncernski modularni platformi za vzdolžno vgrajene motorje MLB, zaradi katere je za dobrih 120 kilogramov lažji od predhodnika. Z medosno razdaljo 2,82 metra ga presega za 1,2 centimetra, z dolžino 4,723 metra pa za 2,1centimetra.

Na agresivni zunanjosti izstopa široka enodelna maska hladilnika, ki jo doplačilno poudarijo še led ali matrični led žarometi z dinamičnimi smerniki. Daljša medosna razdalja je botrovala povečanemu prostoru za potnike zadaj, prtljažnik pa v limuzini obsega enakih 480 litrov kot doslej, v Avantu pa je za 15 litrov narasel na 505 litrov, ki jih je mogoče povečati na 1510 litrov. Inženirjem je sicer uspelo precej znižati hrup v notranjosti, v kateri je vozniku na voljo virtualni kokpit z 12,3-palčnim zaslonom. Dopolnjuje ga 8,3-palčni zaslon na dotik, ki služi informacijsko-zabavnostnemu vmesniku MMI. Nabor asistenčnih sistemov je izčrpen, mogoča pa bo tudi avtonomna vožnja do hitrosti 65 kilometrov na uro.

Novi Audi A4 bo sprva na voljo s štirimi dizelskimi in tremi bencinskimi motorji z močmi od 150 do 272 "konj". Kljub večji moči bodo povprečno porabili 21 odstotkov manj goriva od sedanjih. Pri Audiju izpostavljajo predvsem bencinski motor 2,0 TFSI ultra, ki po zaslugi prilagojenega načina izgorevanja porabi le 4,8 litra bencina na 100 kilometrov in v zrak izpusti 109 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

Novi Audi A4 bo javnosti predstavljen jeseni v Frankfurtu, ko ga bodo tudi začeli uvajati v prodajne salone.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja