BMW M4 tudi brez strehe

2. 9. 2014
Deli

S tem ko so pri BMW v svojo paleto modelov dodali tudi serijo 4, je sicer nastalo nekaj zmede, a z druge strani so stvari enostavne - serija 3 je limuzina, serija 4 pa coupe.

In ker izhaja kabriolet po navadi iz kupejevske različice, ima tudi novi kabrioletski M pač oznako 4. To pomeni da je skoraj v celoti zadržal športno elegantne oblikovne poteze kupejevske štirice, dodana pa je seveda električno pomična kovinska streha. Postopek odpiranja traja nekaj manj kot 20 sekund in ga lahko opravljamo do hitrosti 18 km/h.

Tako kot marsikaj, je tudi motor enak kot v osnovnem M4 - trilitrski šestvaljnik ob pomoči turbopuhal zmore 317 kW oziroma 431 'konj' in postreže s 550 Nm navora. Omenjeno je dovolj, da M4 Cabriolet z mesta do 100 km/h pospeši v vsega 4,4 sekunde, kadar za prestavljanje skrbi samodejni sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko in v 4,6 sekunde, kadar je menjalnik šeststopenjski ročni. Največja hitrost je v obeh primerih seveda elektronsko omejenih 250 km/h.

Čeprav ne verjamemo, da se kupci takšnih avtomobilov kaj dosti ozirajo na porabo goriva, naj vseeno zapišemo, da BMW obljublja, da BMW M4 Cabriolet za 100 prevoženih kilometrov v povprečju porabi 9,1 litra, če pa je menjalnik samodejni pa le 8,7 litra. Ni kaj, res poskočni konji, pa tako skromno žejni.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja