Ford: posebni saloni za Vignale

22. 8. 2014
Deli

Pri Fordu se zavedajo, da le dobri produkti niso dovolj za boljše prodajne in finančne rezultate.

Ob uvedbi blagovne znamke Vignale, pod katero bodo združene najbolj prestižne različice njihovih modelov in s katero bodo poizkusili odščipniti del pogače premijskim znamkam, bodo poskrbeli tudi za prenovo prodajnih mest.

Po vzoru Appla, bodo za modele Vignale pripravili posebne salone (oziroma dele salonov), poimenovane Ford Store. V njih bo poudarek predvsem na najdražjih različicah oziroma modelih Vignale, od katerih si Ford obeta večje zaslužke na prodani avto in s tem tudi boljše finančne rezultate.

V Evropi načrtujejo predelavo oziroma dodelavo okoli 500 prodajnih mest, prvi (in verjetno tudi edini) Ford Store pa naj bi v Sloveniji dobili konec naslednjega leta.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja