Mini Countryman večji in hibriden

26. 10. 2016
Deli

Mini je predstavil svoj največji in najbolj raznolik model v svoji zgodovini, novi Countryman, ki je kot prvi Mini na voljo tudi s hibridnim pogonom.

Novi Countryman je 20 centimetrov daljši in 3 centimetre širši od predhodnika, njegova medosna razdalja pa se je tudi povečala za 7,5 centimetra, kar pomeni, da je v kabini tudi veliko več prostora za potnike in njihovo prtljago.

Voznik in sovoznik imata več prostora za ramena in glave, potniki zadaj imajo na voljo tri enakovredne sedeže in večjo odprtino za vstop nanje in poleg drugega tudi 5 cm več prostora za noge. Zadnja klop omogoča tudi vzdolžni pomik za 13 centimetrov, kar povečuje tudi praktičnost prtljažnika s prostornino med 450 in 1.309 litri. Vstop vanj je možen tudi električno in z gibom noge pod zadkom, opremili pa so ga tudi s "klopjo za piknik", ki omogoča sedenje za dva.

Novi Countryman je oblikovan povsem na novo, a kljub temu ohranja glavne oblikovne značilnosti predhodnika, kot so "plavajoča streha", veliki žarometi in šesterokotna maska hladilnika. V notranjosti je obdržal vso opremo, ki jo je imel doslej, a omogoča izdatno personalizacijo z veliko izbiro barv in oblog ter tehnološkimi dodatki, med katerimi je tudi razvedrilno-informacijski sistem z 8,8-palčnim na dotik občutljivim zaslonom.

Pod motornim pokrovom je prvič v Minijevi zgodovini na voljo priključno-hibridni pogon. Mini Cooper S E Countryman ALL4 je opremljen s kombinacijo 100-kilovatnega 1,5-littrskega bencinskega trivaljnika na prednji in 65-kilovatnega sinhronega elektromotorja na zadnji premi. Sistemska moč znaša 165 kilovatov (224 KM), v skladu z evropskim ciklusom pa porabi 2,1 litra bencina na 100 kilometrov in v zrak izpusti 49 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Do 40 kilometrov omogoča tudi povsem električno vožnjo z največjo hitrostjo 125 kilometrov na uro. Polnjenje litij-ionske baterije s kapaciteto 7,6 kWh na Wallboxu traja 2 uri in petnajst minut, s pomočjo gospodinjske vtičnice pa dobro uro več. Načini vožnje so trije: v standardnem načinu električne vožnje AUTO eDRIVE doseže hitrost 80 kilometrov na uro, v načinu MAX eDRIVE pa lahko pospešil do največje hitrosti 125 kilometrov na uro. Na voljo je tudi program SAVE BATTERY, ki bo med energetsko nezahtevno vožnjo moč bencinskega motorja izkoristil tudi za polnjenje baterije.

Klasično konjenico zastopajo novi turbodizelski in turbobencinski motorji iz generacije Mini TwinPower Turbo, ki z močmi segajo od 136 do 192 'konjev', na voljo ap so z ročnimi ali samodejnimi menjalniki Steptronic ter s prednjim ali izboljšanim štirikolesnim pogonom ALL4.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja