Novi Avto magazin - vozili smo: Porsche 911 R, Audi Q5, Suzuki Ignis, predstavljamo: novi Ford Fiesta

8. 12. 2016
Deli

V novem Avto magazinu smo primerjali skupne točke štirih križancev Skupine Volkswagen (Audi Q2, Seat Ateca, Škoda Kodiaq in Volkswagen Tiguan), čeprav imajo kljub skupni platformi zelo različne vozne lastnosti, še bolj pa uporabnost. Kar na petih straneh smo opisali vožnjo s Porschejem 911 R, s katerim smo uživali - in se sploh ne čudili, da so razprodani. Vozili smo novega Audija Q5, Seata Leona, Suzukija Ignisa, Mazdo3 in Volkswagnovega Crafterja, bili pa smo tudi na predstavitvi povsem nove Fordove Fieste. Primerjali smo Toyoto Prius in Hyundaija Ioniqa, odkrili pa smo tudi Oplov adut - Insignia Grand Sport. Uživali smo tudi v vožnji Ducatija Monstra 1200 S ter v terenskem testu Toyote Hilux, za radovedne pa smo opisali še vse novosti iz avtomobilskega salona Los Angeles.

Porsche 911 R je te hip najbolj zaželen in najbolj nedosegljiv Porsche. Naredili so jih le 400 in prav vse so prodali, še preden so ga prvič pokazali. Porsche 911 R je postal legendaren še preden je sploh zapeljal na ceste. In ja, privi kilometri z njim izdajajo, da si takšno oznako tudi v resnici zasluži. Vozili smo.

Pravi obraz novi Q5 pokaže predvsem vozniku. Tudi zaradi nove karoserije oziroma nižjega zračnega upora je šum vetra manj slišen, zvok motorja pa duši izpopolnjena zvočna izolacija potniške kabine. Nov pogon, številni menjalniki in prenovljeni ter predvsem močnejši motorji poskrbijo za izjemno tihožitje, posledično pa je vožnja na zares visoki ravni. Vozili smo.

Fiesta je večja (posledično bojda tudi prostornejša, česar pa, kot omenjeno, žal nismo mogli preizkusiti), elegantnejša in bolj odrasla. Slednje morda marsikomu ne bo všeč, a pri Fordu so s tem delno naredili prostor tudi prihajajočemu novincu Ka Plus. Predstavljamo.

Suzuki se je odločil, da bo obudil še eno ime iz svoje zgodovine in pripravil sodobno izvedbo Ignisa, majhnega križanca iz devetdesetih let prejšnjega stoletja. Tokrat gre za še bolj kompakten avtomobil, ultra kompaktni križanec. Vozili smo.

Štiri znamke (Audi, Seat, Škoda in VW) so v nekaj mesecih kupcem ponudile svoje novosti, za katere so vse uporabile znano konstrukcijsko osnovo – modularno platformo s prečno postavljenim motorjem (MQB). Na letošnjem srečanju vseh kandidatov za evropski avto leta, na Tannistestu na Danskem, smo imeli neposredno priložnost primerjanja te četverice prvih križancev in terencev, ki je nastala iz skupnih izhodišč. Primerjamo.

Ioniq kaže, komu je namenjen: ker so se pri Hyundaiu odločili za manj ekstremne inženirske rešitve, je seveda malo manj varčen – hkrati pa je tudi malenkost manjši oziroma manj prostoren. A to, če bo cenovno pravilno umeščen (torej dovolj cenejši od primerljivo opremljenega Priusa), kupcev ne bi smelo zmotiti. Primerjamo.

Osmi Toyotin Hiluxov rod je zdaj primerno posodobljen, tudi z novim 2,4-litrskim motorjem, ki je nadomestil kar dva prejšnja. Test.

Več kot 20 let je minilo, odkar je Ducati pokazal svojega prvega Monsterja, a po vsem tem času jim je še vedno uspelo ohraniti značilne poteze, prepoznavnost in predvsem obdržati status ikone. Vozili smo.

Novi Avto magazin 26/2016 je že v prodaji!

Naslednja številka, 01/2017, izide 22. decembra 2016. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta.