Novi Audi A4 Avant

20. 2. 2008
Deli

V prvih državah bo kombi različica novega Audija A4 na voljo spomladi 2008, prvič pa bo Avant na ogled prihodnji mesec v Ženevi.

Oblikovno (14 LED diod in ostale značilnosti nove Štirice) in tehnično Avant izhaja iz nove limuzine, kar je prineslo tudi naprej pomaknjeno prednjo premo, ki zagotavlja boljšo vodljivost in uravnoteženost. Novi A4 Avant meri v dolžino 4, 70 m, skoraj 12 cm več kot prejšnji model. Kljub temu, da je njegova karoserija znatno bolj toga in varna kot pri predhodniku, pa se je masa vozila zmanjšala za približno 10 %. Sorodnost z limuzino je opazna tudi v notranjosti, kjer je zaradi nove elektromehanske parkirne zavore odpadla ročica za ročno zavoro.

Novi Audi A4 Avant prihaja na trg z dvema bencinskima in dvema dizelskima motorjema z razponom moči od 105 kW (143 KM) do 195 kW (265 KM). Kasneje bo paleto motorjev dopolnila še različica 2.0 TDI s 125 kW. Vsi agregati imajo sistem direktnega vbrizgavanja goriva po principu FSI oz. TDI, trije štirivaljniki pa visok navor dosegajo tudi s pomočjo turbopuhala. V povprečju se je moč motorjev v tej seriji povečala za skoraj 8 %. Istočasno se je poraba pri bencinskih motorjih zmanjšala za skoraj 12 %, pri motorjih TDI pa za skoraj 9 %.

Pri sistemih za prenos moči bodo kupci Avanta lahko izbirali med šeststopenjskim ročnim menjalnikom in tiptronicom, za 1.8 FSI in 2.0 TDI s 105 kW (143 KM) pa bo na voljo samodejni menjalnik multitronic. Izvedbi 3.2 FSI in 3.0 TDI sta serijsko opremljeni s stalnim štirikolesnim pogonom quattro.

Foto: Audi

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja