Razkrivamo: Jeseni novi BMW M3 Touring

27. 5. 2015
Deli
Razkrivamo: Jeseni novi BMW M3 Touring (foto: Bojan Perko)
Bojan Perko

Skoraj neopazno pred širšo javnostjo BMW pripravlja ponovitev modela iz svoje ponudbe z oznako M. Ta bo spet razve¬selil kupce, ki bi bili radi hkrati hitri in s seboj vozili več prostočasne opreme. Za letošnjo največjo jesensko avtomobilsko razstavo IAA v Frankfurtu tako pripravlja¬jo novi M3 Touring, ki bo že kmalu po premieri na razstavi prispel tudi v salone trgovcev bavarske znamke.

Športni oddelek znamke iz glavnega bavarskega mesta je imel v zadnjem letu precej dela s pripravami na predstavitve prvih novosti, zasnovanih na enaki osnovi, torej M3 in M4 ter nato še posebne različice M4 GTS. Po uspešni predstavitvi M4 so se nato lahko lotili še priprave modela v karoserijski različici Touring. Kar dolgo ni bilo povsem jasno, zakaj so pred leti Bavarci ukinili obe različici posebne športne ponudbe z oznako M, torej M3 Touring in pozneje še M5 Touring.

Kaže pa, da je bila ukinitev le začasna. Seveda bo tudi tukaj v primerjavi z običajno serijsko 'trojko' spremenjenih cel kup delov, a delo ni pretežko, saj prav limuzinski M3 daje odlično izhodišče. Razočaranje ob dejstvu, da je zdaj pod motornim pokrovom M3 ali M4 'le' vrstni šestvaljnik in da temu pomagata dve turbinski puhali, se je ob številnih resnih preizkusih in izkušnjah z vožnje že večinoma poleglo. 431 'konj' na zadnji kolesni par je enako prepričljivih kot kar 550 njutonmetrov navora, kar prekrije dejstvo, da ima ta motor zdaj tudi majhno turbinsko 'luknjo'. Kupcem bo seveda všeč možnost različnih programov za delovanje avtomobila, posebej tisti z oznako Sport plus. Možna pa je tudi izbira med običajnim ročnim ali dvosklopčnim menjalnikom.

Podvozje je v primerjavi z običajnim Touringom seveda spremenjeno, oddaljenost od tal znižana, a tudi tu v primerjavi z obema izhodiščnima različicama, M3 in M4, ni veliko sprememb. Le toliko, da bo vse prilagojeno zadku karoserije in temu, da bo vanj mogoče spraviti več prtljage.

Zakaj so se kljub drugačnim začetnim zatrjevanjem pri BMW M vendarle odločili za drugo karoserijsko različico pri M3, in ne za katero od drugih dveh možnosti pri M4, torej Cabrio ali pa Grand Coupe, bomo lahko slišali ob predstavitvi na razstavi v Frankfurtu.

Vsekakor je M3 Touring nekakšna naravna izbira. Tudi zato, ker postajajo karavani znova moderni.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel