Peugeot 308 Racing Cup: pripravljen na dirke

28. 8. 2015
Deli

Peugeot je radikalnega cestnega športnika 308 GTi by PEUGEOT SPORT pripravil tudi za dirkališča. Kot Peugeot 308 Racing Cup je postal še močnejši in bolj brezkomprimisen.

Peugeot 308 Racing Cup je z 1,910 metra 106 milimetrov širši od Peugeota 308 GTi by PEUGEOT SPORT, kar se odraža tudi na atletsko razširjenih blatnikih 18-palčnih koles. Posebej zanj so oblikovali tudi oba odbijača in prednji spojler, zadnje krilce pa ustreza pravilniku prvenstva WTCC.

Motor 1,6 THP v osnovi izhaja iz 308 GTi by PEUGEOT SPORT, a je po zaslugi turbokompresorja vstopnega zraka iz Peugeota 208 T16 pridobil 38 "konj". Za zdaj razpolaga s 308 "konjskimi močmi", a naj bi imel dovolj manevrskega prostora za naknadno povečanje moči. Za prenos njegove moči na podlago skrbi šeststopenjski sekvenčni menjalnik z obvolanskimi ročicami, za učinkovito upočasnjevanje pa zavore s šestbatnimi čeljustmi. Dirkalnik tehta od 1000 do 1050 kilogramov, s čimer obeta precej silovite zmogljivosti, ki pa jih Peuget še ni razkril.

Peugeot 308 Racing Cup bo na voljo konec prihodnjega leta, na promocijskih dirkah in v tekmovalnih serijah športnih avtomobilov pa bo nadomestil RCZ Racing Cup. Svoje zmogljivosti bo pokazal že pred tem, saj bo po predstavitvi v Frankfurtu nastopil tudi na finalu prvenstva GT Tour, ki bo konec oktobra na dirkališču Paul Ricard.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja