Porsche 911 GT2

17. 7. 2007
Deli

Novi Porsche GT2 bo, ko bo zapeljal na cesto, najmočnejši član orkestra 911. Pod motornim pokrovom je nadgrajeni 3, 6-litrski bokser s turbopuhaloma, tako da bo vrhunski kupe GT2 zmogel kar 530 'konjev' pri 6.500 vrtljajih na minuto in kar 685 Nm med 2.200 in 4.500 vrtljaji na minuto.

Motor novega Porscheja 911 GT2 temelji na šestvaljnem bokser motorju modela 911 Turbo,

z dvema turbopolnilnikoma na izpušne pline z variabilno turbinsko geometrijo (VTG). Ta 3, 6-litrski agregat svojo nazivno moč 390 kW (530 KM) razvije pri 6.500 /min, največji navor 680 Nm pa je na voljo v območju od 2.200 do 4.500/min. Masa praznega vozila znaša 1.440 kg, razmerje med maso in močjo pa 2, 72 kg na enega "konja".

V primerjavi z izhodiščnim motorjem ima agregat v novem Porscheju 911 GT2 50 "konjev" več moči, ki jo omogočata dve turbopuhali z večjim kompresorskim kolesom in izpopolnjenim ohišjem turbine, ki skrbi za boljši tok zraka – za večji maksimalni polnilni tlak. Porschejevi inženirji so pri novem 911 GT2 prvič združili turbomotor z ekspanzijskim sesalnim sistemom – prava revolucija pri turbomotorjih.

Sesalni sistem izkorišča načelo nihanja zraka v sesalnem traktu med hladnejšo ekspanzijsko fazo za pripravo zmesi zraka in goriva, s čimer se zniža temperatura zmesi v zgorevalnem prostoru. To pomeni znatno večjo učinkovitost: pri največji moči se poraba goriva zmanjša za kar 15 %.

Porsche 911 GT2 novosti predstavlja tudi na področju izpušnih sistemov. Prvič je kakšen Porsche, homologiran za cestno vožnjo, opremljen z izpušnima kolektorjema in izpušnima cevema iz titana. Dragi material je od primerljive komponente iz legiranega jekla lažji za pribl. 50 % in tehta le 9 kg.

Novi 911 GT2 je opremljen z zavornim sistemom PCCB s kolutnimi zavorami iz kombinacije ogljikovih vlaken in keramike, ki omogočajo izjemno učinkovito zaviranje. S PCCB so nevzmetene mase manjše za pribl. 20 kg v primerjavi z zavornimi koluti iz sive litine. Med serijsko opremo sodi tudi elektronsko uravnavan sistem blaženja Porsche Active Suspension anagement (PASM). 911 GT2 ima 19-palčna lahka platišča, spredaj s športnimi pnevmatikami 235/35 ZR 19, zadaj pa 325/30 ZR 19.

Prodaja novega Porscheja 911 GT2 se začne novembra 2007.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"