Napoved: Fuchs Rally Velenje 2016

12. 5. 2016
Deli
Napoved: Fuchs Rally Velenje 2016

Fuchs Rally Velenje, ki je letos v primerjavi z lani izgubil vsem znano ime Saturnus, bo že enaintridesetič (!) zopet dirkaški praznik. V petek in soboto (20., 21. maj) bomo v Šaleški dolini lahko poslušali hrumenje kar 63 dirkalnikov, večinoma bodo v njih tuje posadke, manjkal pa ne bo niti večerni superspecial v bližini velenjskega jezera. 

Dirkači bodo morali prevoziti 11 hitrostnih preskušenj, od tega 6 različnih (petek: Skorno, Zavodnje, Superspecial TRC Jezero, sobota: Laze-Šentilj, Železno, Vinska Gora). Če nameravate na ogled tega ne samo najstarejšega pač pa sedaj tudi najprestižnejšega domačega relija, svetujemo petkov večerni superspecial TRC Jezero, saj bodo dirkači odpeljali kar 4 kroge, in HP Vinska Gora, saj je del te hitrostne preskušnje speljan v krogu, zato boste lahko dirkače videli kar dvakrat v eni HP, skupaj torej štirikrat. 

Največji zvezdniki tega relija so aktualni domači prvak Darko Peljhan (Mitsubishi Lancer EVO X), lanski zmagovalec te dirke Rok Turk (Peugeot 208 R2), Aljoša Novak (Mitsubishi Lancer EVO IX), Boštjan Logar (Subaru Impreza STi), Aleks Humar (Renault Clio R3T, čeprav je možnost, da se na startu pojavi z Oktanovim Peugeotom 208 R2), seveda pa ne smemo pozabiti niti na hitrega Madžara Krisztiana Hideka (ki sicer nastopa s hrvaško dirkaško licenco, Mitsubishi Lancer EVO IX), Nemca Hermanna Gassnerja (Mitsubishi Lancer EVO X) in Manuela Kosslerja (Subaru Impreza STi) ter večkratnega hrvaškega prvaka Juraja Šebalja (MItsubishi Lancer EVO IX).

"Zelo odkrito bom povedal, da smo s 63 prijavljenimi posadkami samo deloma zadovoljni, precej malo je namreč domačih, slovenskih dirkačev," je dejal direktor dirke Daniel Blažinčič. V primerjavi z lani pogrešamo tudi dirkalnike razreda R5 in S2000, vendar smo lahko hkrati veseli, da bodo zaradi podobne tehnike borbe bolj napete ... Start in cilj relija bo na Titovem trgu, servisna cona pa bo tokrat izjemoma na šoštanjskem letališču Lajše. "Zadnji trenutek smo morali prilagoditi tudi traso relija, saj se ob eni HP recimo poroči en večji kmet, pa tudi sicer je vedno težje dobiti dovoljenja za zaporo cest," je še dodal Blažinčič. Na vprašanje, zakaj so se odpovedli imenu Saturnus, ki je ime relija krasil še lani, je direktor dirke dejal, da so dobili namig od glavnega sponzorja Fuchs, da jim ni najbolj všeč, da se dela reklamo podjetju, ki reliju (razen prepoznavnosti) ne da prav nič. No, na ta stavek se je odzval Dagmar Šuster, da bi morali v bistvu napisati, da je glavni sponzor relija AŠ2005, ki mimogrede izdatno pomaga kar vsem organizatorjem. Na težavo manjšega števila prijavljenih je Šuster znova poudaril, da dirkači ne bodo dobili štartnega dovoljenja za dirke v tujini, če ne bodo nastopali na domačih dirkah. Na namig, da ima AŠ2005 po pokopu relija Saturnus še težave z gorsko dirko Ilirska Bistrica, ki velja za evropsko prvenstvo (ena od bistvenih smernic naše avtomobilsko-športne zveze je namreč, da se podpira vrhunske domače prireditve), je Šuster dejal, da še vedno iščejo lokalnega organizatorja, vendar pa da bo tudi letos AŠ2005 organiziral to dirko. Hkrati pa je dejal, da še vedno obstaja možnost selitve dirke za EP na Gorjance.  

Grega Premrl (DS 3 R3T) je kot edini predstavnik dirkačev na tiskovni konferenci dejal, da pričakuje zanimivo dirko, čudi pa ga, da se ni še več domačih dirkačev prijavilo v pokal Mitropa. "To so res zanimive dirke, poleg tega pa je razmeroma poceni, konkurenca je prava in na koncu dobiš še nagrade," je dejal Primorec, ki trenutno zaseda odlično tretje mesto v skupni razvrstitvi pokala in prvo med dirkači, ki nastopajo z dirkalniki R3, R2 in S1600. (AMr)

Uradna stran 31. Fuchs Rally Velenje 2016 

FOTO: Uroš Modlic

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol