Toyota v družbi elitnih sponzorjev

15. 8. 2008
Deli

Toyota Slovenija je z Atletsko zvezo Slovenije v Ljubljani podpisala pogodbo o sponzorskem sodelovanju za prihodnjo sezono. Direktor Toyote Slovenija Boštjan Trilar je ob tem poudaril, da je Toyota na mednarodni ravni že vrsto let sponzor Mednarodne atletske federacije IAAF in od leta 2005 sponzor mednarodne ženske atletike.

Vrhunske slovenske atletinje in atleti se v tem trenutku pripravljajo na najpomembnejše tekmovanje v letošnji sezoni, v daljnem Pekingu pa jih bo zagotovo razveselila novica, da se največjim sponzorjem Atletske zveze Slovenije pridružuje tudi vodilni proizvajalec avtomobilov Toyota.

Direktor Toyote Slovenija Boštjan Trilar je ob podpisu dejal: »Toyota podpira atletiko že vrsto let. Partnerstvo Toyote in Mednarodne atletske zveze (IAAF) na svetovnem prvenstvu v atletiki se je začelo leta 2003 v Parizu, od takrat smo že njihovi tradicionalni partnerji in bomo to zagotovo tudi na svetovnem prvenstvu v Berlinu leta 2009, v Koreji 2011 in Moskvi 2013. Slovenske atletinje in atleti so eni najbolj uspešnih športnikov na mednarodni ravni in s tem v Toyoti Slovenija nadaljujemo dolgoletno tradicijo našega matičnega podjetja na Japonskem.«

Dr. Peter Kukovica, predsednik AZS, pa ob tem poudarja: »Toyota svojo pripadnost in podporo kraljici športov izkazuje že vrsto let na mednarodni ravni, v izjemno čast nam je, da bo od danes naprej Toyota pomemben partner tudi slovenskim atletinjam in atletom. Atletika združuje prvine vseh športov in je abeceda v športu, Toyota ima veliko vzporednic s tem, saj njihovi avtomobili združujejo vse najboljše prvine v avtomobilizmu in postavljajo visoke in odgovorne standarde v avtomobilski industriji. Verjamem, da bo naše sodelovanje tek na dolge proge, ki ga bomo proslavili tudi z žlahtnimi priznanji.«

Ob podpisu pogodbe pa sta tako dr. Peter Kukovica kot tudi direktor Toyote Slovenija Boštjan Trilar nazdravila na uspešno sodelovanje in na uspešen začetek slovenskih atletskih nastopov na Olimpijskih igrah v Pekingu.

Foto: Toyota

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja