A4 Allroad - terenska različica Audijeve uspešnice

26. 3. 2008
Deli
A4 Allroad - terenska različica Audijeve uspešnice

Ker v času, ko so bile posnete vohunske fotografije, Audi še ni objavil novega A4 Avanta, so morali tehniko za novega A4 Allroada preizkušati kar v limuzinski izvedenki.

Zato se ne čudite videzu prototipa, ko bo prihodnje leto zapeljal v prodajalne, bo namreč Audijev najmlajši Allroad narejen na osnovi kombija (o novem Avantu si preberite na straneh 8–9). Trenutno ima Audi v svoji ponudbi le enega Allroada, a vse večje povpraševanje po SUV-ih je vodilne v Ingolstadtu ogrelo za pravo SUV-ovsko ofenzivo.

Po Q5, manjšemu bratu Q7, ki pride še letos, bosta sledila še manjša Q3 in Q1, A6 Allroadu pa se bo v prihodnjem letu pridružil še A4. Kot prikazujejo fotografije, bo imel ta tako kot pravi Allroad dvignjeno karoserijo, ki bo dodatno zaščitena. Pogon bo seveda že znani štirikolesni Quattro, a z novostjo, ki jo poznamo že iz S5: s športnim diferencialom (na naslednji strani).

A4 Allroad seveda ne bo pravi terenec, saj kupci svojih SUV-ov večinoma ne zapeljejo na teren, zaradi česar terenskih gum in terenskih sistemov niti ne potrebujejo. Od večjega brata se bo mali Allroad razlikoval v nekaj stvareh. V Ingolstadtu naj bi namreč še premišljevali, ali bi za A4 sploh ponudili zračno vzmetenje. Z vidika stroškov razvoja naj ne bilo težav, saj je novi A4 narejen na novi platformi, za katero so predvideli tudi zračno vzmetenje, ki pa zagotovo ne bo del serijske opreme, ampak ga bo Audi, če se bodo odločili zanj, uvrstil na seznam dodatne opreme.

Motorna paleta bo taka kot pri A4 Avantu, največje povpraševanje pa bo verjetno po novem dvolitrskem turbodizlu z vbrizgom po skupnem vodu v dveh različicah moči. Šibkejši motor ima 143 ‘konjev’ in 320 Nm, močnejši pa 170 ‘konjev’ in 350 Nm. Oba bosta kasneje dobila družbo še 204-‘konjskega’ dvolitraša s 400 Nm. Ker so v Ingolstadtu za Allroada predvideli tudi S-tronic bodo lahko prišli na svoj račun ljubitelji menjalnika z dvema sklopkama, ki ima po novem tudi sedem stopenj. 2.0 TDI bo sicer dobavljiv s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, 2.0 TFSI (211 ‘konjev’ in 350 Nm) in 3.0 TDI (240 ‘konjev’, 500 Nm) pa bosta lahko vozila tudi s S-Tronicom.

Več fotografij najdete tukaj.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja