Audi na udaru zaradi kitajske reklame, v kateri nevesto primerjajo z rabljenim avtomobilom

25. 7. 2017
Deli
Audi na udaru zaradi kitajske reklame, v kateri nevesto primerjajo z rabljenim avtomobilom (foto: Shuangshou Yang)
Shuangshou Yang

Trenutek, ko ženinova mati priteče na poroko in prične pregledovati nevesto kot rabljen avtomobil, je požel več ogorčenj kot smeha. 

Audi se na vse pretege trudi oživeti prodajne številke na največjem svetovnem tržišču, na Kitajskem. A oglas, ki so ga pripravili, ni bil najbolje sprejet, kar so v sporočilu za javnost tudi močno obžalovali. Oglas so obenem tudi umaknili iz predvajanja.

Je pa video postal prava spletna virala. Predstavlja ženinovo mati, ki prekine poroko, da lahko podrobno pregleda nevesto. "Pomembne odločitve je potrebno sprejemati previdno," je ključno sporočilo, s katerim se oglašuje uradnega prodajalca rabljenih Audi avtomobilov. Oglas se poskuša šaliti na račun znanega stereotipa strogih kitajskih staršev. Tisoče gledalcev se je odzvalo s komentarji, da je oglas seksističen in poniževalen do žensk. 

Negativni odzivi na kitajskih družbenih medijih WeChat in Weibo imajo lahko izjemen učinek na prodajne rezultate, saj samo ti dve, sicer najbolj popularni aplikaciji, na Kitajskem uporablja stotine milijonov ljudi. 

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"