Hyundai je ameriške vojake virtualno popeljal na Super Bowl in jim pripravil posebno presenečenje

7. 2. 2017
Deli
Tehnologija združuje (foto: Hyundai USA)
Hyundai USA

Ko smo začeli gledati ekskluzivni Super Bowl oglas avtomobilske znamke Hyundai, ki so ga zavrteli na koncu tekme, smo imeli še suhe oči. Potem pa ...

Magična tehnologija je omogočila, da so ameriški vojaki v poljskem oporišču Zagan prejeli izjemno presenečenje. Na ogromnem panoju so si lahko ogledali Super Bowl tekmo - skupaj z družinami! 

Hyundai je uspel dele oglasa, ki je bil predvajan v prvih 30 sekundah po koncu uradnega dela tekme (ta je šla v podaljške, tako da so zagotovo bili presrečni), posneti takoj na začetku tekme, do konca prvenstva pa je bil potem oglas že zmontiran in pripravljen za objavo. Impresivno.

Tokrat torej manj o avtomobilih in več o tistih drugih pomembnih stvareh.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja