V japonskem oglasu se Toyota C-HR prestavi v legendarno igro Street Fighter II

20. 2. 2017
Deli
V japonskem oglasu se Toyota C-HR prestavi v legendarno igro Street Fighter II (foto: Toyota YouTube)
Toyota YouTube

Japoski križanec Toyota C-HR se odlično znajde kot bojni stroj v Capcomovi znameniti pretepačini Street Fighter II iz začetka devetdesetih. Piksli, vzkliki in laserji!

Ryu, protagonist igre in vsesplošni pretepaški mojster, skoči v srebrno Toyoto C-HR in z njo potuje po svetu. Obiskuje različne tekmovalne lokacije in tam srečuje te in one like iz igre, ki vas bodo spomnili na čas, ko ste tudi sami žgali Street Fighterja II in besneli ob neblokiranih udarcih, ki so vam odvzeli skorajšnjo zmago.

V ozadju oglasa ves čas igra skladba Keep Yourself Alive skupine Queen. 

Zgodba v spotu doseže vrhunec, ko se Toyota pripelje do zadnjega 'šefa', M. Bisona - Vega. Ryu ne potrebuje lastnih pesti, uporabi kar avtomobil: s pokrovom za motor odbija udarce in iz sprednjih žarometov strelja masivne laserske žarke. Ob zmagi Ryu izstopi iz avtomobila in svojemu jeklenemu soborcu podari še zadnji sijaj z vzklikom "shoryuken"!

Bi takšen oglas deloval tudi pri nas? Ste med tistimi heroji, ki so v zgodnjih devetdesetih lomastili digitalne orjake v Street Fighterju II in vas ta oglas popelje v dobre stare čase?

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja