Audi

Zgodovina nemške tovarne Audi se je začela z Augustom Horchom, ki je leta 1899 ustanovil avtomobilsko tovarno Horch, leta 1910 pa Audi, ki sta se leta 1931 skupaj z DKW-jem in Wandererjem vključil v koncern Auto Union. Auto Union je izdeloval zelo različne avtomobile, pri katerih je upošteval načela aerodinamike, slovel pa je predvsem po zmagovitih dirkalnikih. Leta 1949 so Auto Unionovi vodilni možje v Ingolstadtu obnovili podjetje Auto Union …

Zgodovina nemške tovarne Audi se je začela z Augustom Horchom, ki je leta 1899 ustanovil avtomobilsko tovarno Horch, leta 1910 pa Audi, ki sta se leta 1931 skupaj z DKW-jem in Wandererjem vključil v koncern Auto Union. Auto Union je izdeloval zelo različne avtomobile, pri katerih je upošteval načela aerodinamike, slovel pa je predvsem po zmagovitih dirkalnikih. Leta 1949 so Auto Unionovi vodilni možje v Ingolstadtu obnovili podjetje Auto Union GmbH. Julija 1950 je na ceste zapeljal DKW F9, najbolj priljubljen pa je bil leta 1959 predstavljeni DKW Junior, ki ga je leta 1963 nasledil sodobno oblikovani F12. Leta 1966 je Auto Union prišel v popolno last Volkswagna, ki je dvotaktne motorje nadomestil s štiritaktnimi in modele preimenoval v Audi. Audiji 72, 80, super 90, 60 in 75 so še bili izpeljani iz DKW-jev, potem pa so se stvari spremenile. Leta 1972 je bil namreč predstavljen sodobni Audi 80, ki mu je leta 1974 sledil Audi 50, obema pa leta 1976 Audi 100. Leta 1980 je prišel sloviti kupe Audi Quattro, ki je predstavil tudi znameniti štirikolesni pogon, ki je bil od leta 1982 na voljo tudi v Audiju 80, od leta 1984 pa v vseh modelih. Z audijem V8 Marca 1994 je Audi A8, ki je uvedel novo poimenovanje. Sledili so mu A4, A6, A3 in A2, športne različice so hkrati dobile oznaki S in RS. Leta 1996 je prišel tudi radikalni športnik Audi TT. Postopna širitev modelnega programa je prinesla limuzinska kupeja A5 in A7), športne terence Q2, Q3, Q5 in Q7, superšportnika R8 in malčka A1, trenutno pa se znamka širi tudi na področje električne mobilnosti.

Testi

Test: Audi Q3 35TFSI S line S tronic

Ravno prav odrasel

Test: Audi A1 Sportback 30 TFSI S line S tronic

O stekleničkah in strupu

Test: Audi Q8 50 TDI quattro

Pogled v prihodnost

Test: Audi A6 50 TDI Quattro Sport

Kratki test: Audi A4 Allroad 2.0 TDI Quattro

Test: Audi A7 50 TDI quattro

Test: Audi A8 L 50 TDi quattro

Primerjalni test: Alfa Romeo Stelvio, Audi Q5, BMW X3, Mercedes-Benz GLC, Porsche Macan, Volvo XC60

Kratki test: Audi Q5 2.0 TDI Quattro Sport

Kratki test: Audi Q2 1.6 TDI

Ostali članki

Audi e-tron kmalu tudi v cenejši izvedbi

Audi A1 Citycarver je novinec za 'betonsko džunglo'

Audi širi ponudbo vozil RS med križanci

Ne Q4, to je Audi Q3 Sportback

Audi 'RennSport' divizija praznuje 25 let

Audi SQ8 krši pravila

Na potovanje popolnoma v trendu!

Misano: Dovizioso hiter tudi na štirih kolesih

Audi pripravlja nadgradnjo modela A8

Hibridni pogonski sklop prihaja tudi v Audijeve križance

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri