Maserati

Maseratijevo ime spominja predvsem na sedem bratov Maserati: Carla, Binda, Alfiera, Maria, Ettora in Ernesta. Leta 1926 je nastal prvi Maserati, Tipo 26, ki se je dobro odrezal na dirki Targa Florio. Zmage so se kar vrstile, in Maserati si je v tridesetih let utrdil sloves izdelovalca zelo hitrih in naprednih dirkalnih avtomobilov. Nekateri so svetu predstavili pomembne inovacije, modela 8C in 8CM denimo prve hidravlične zavore na svetu. Konec …

Maseratijevo ime spominja predvsem na sedem bratov Maserati: Carla, Binda, Alfiera, Maria, Ettora in Ernesta. Leta 1926 je nastal prvi Maserati, Tipo 26, ki se je dobro odrezal na dirki Targa Florio. Zmage so se kar vrstile, in Maserati si je v tridesetih let utrdil sloves izdelovalca zelo hitrih in naprednih dirkalnih avtomobilov. Nekateri so svetu predstavili pomembne inovacije, modela 8C in 8CM denimo prve hidravlične zavore na svetu. Konec tridesetih let so bratje Maserati finančno upravo podjetja predali družini Orsi, v svojih rokah pa so obdržali tehnični del. Po drugi svetovni vojni je nastal A6 1500 Sport z elegantno Pininfarinino karoserijo in dirkalno različico A6GCS, ki jo je Ascari že na prvi dirki popeljal do zmage. Sledila so leta dvoboja med Maseratijevimi in Ferrarijevimi dirkači, vrhunec pa je prišel leta 1957, ko je Fangio z Maseratijem 250F osvojil svetovno prvenstvo. Leto pozneje je na ceste zapeljal športni kupe 3500GT, prvi množični »gran tourismo«, ki je leta 1962 končal kariero kot Sebring. Sledili so mu Mistral, Quattroporte in Ghibli. Leta 1968 so Orsiji tovarno prodali Citroënu, pod katerim sta nastala Indy in motor V6, ki so ga vgradili v Citroën SM. Leto pozneje je predstavljena Bora je prva imela sredinski motor, Merak pa je imel motor iz Citroëna SM. Citroën je tovarno leta 1975 prodal Alejandru De Tomasu, ki je v Merak vgradil močnejši motor ter leta 1976 začel izdelovati kupe Kyalami in uspešno tretjo generacijo Quattroporta. Leta 1981 je nastala zmogljiva limuzina Biturbo, leta 1989 pa Shamal. Leta 1993 je podjetje kupil Fiat, ki je leta 1998 predstavil Quattroporte Evoluzione, pozornost avtomobilske javnosti pa je pritegnil 3200GT, ki je to avtomobilsko znamko popeljal v novo obdobje. Najnovejši izdelek znamke je športni terenec Levante.

Testi

Na kratko: Maserati Levante 3.0 V6 275 Diesel

Maserati Quattroporte Automatic Sport GT

Maserati quattroporte seicilindri in Ghibli cup

Maserati GHIBLI

Maserati 4.24.v

Maserati Quattroporte

Maserati Khamsin

Maserati Ghibli

Ostali članki

PSA in družina Peugeot pripravljena na združitev s skupino FCA

Se kitajski Geely zanima za nakup dela koncerna FCA?

Maseratiju se obetajo boljši časi

Zgodovina: De Tomaso - italijanska avtomobilska znamka argentinskega porekla

Koncern FCA napoveduje ofenzivo v novi petletki: Alfa Romeo bo obudila imeni GTV in 8C, Maserati pa pripravlja popolnoma električnega športnika

Zgodovina: Maserati – bolonjski trizob za tri brate

Maserati Levante Trofeo je postal še močnejši

150 na uro s snežno desko: padel svetovni rekord v deskanju po snegu z avtomobilsko vleko

Maserati nov najverjetnejši partner moštva Haas, kaj to pomeni za prihodnost Formule 1?

Frankfurt: Maserati Ghibli GranSport z boljšo aerodinamiko in 430 'konji'

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri