Kratki test: Audi Q2 1.6 TDI

15. 12. 2017 | Saša Kapetanovič
Deli

Audi Q2 je kot "enfant terrible", ki se rodi uglajeni, dobro situirani družini. Popolnoma samosvoj.

Ampak takega so si v družini pravzaprav želeli. Vsaj enega, ki bo malce izstopal in bo na trgu dostojno konkuriral majhnim križancem, ki so nekako vsi po vrsti malce posebni. Oblikovno je, glede na oblikovalsko svobodo, ki bi si jo lahko privoščili, mogoče še malce premalo izstopajoč. Nos ostaja audijevsko prepoznaven, strešna linija je nizka, medtem ko je zadek popolnoma samosvoj.

V notranjosti je, presenetljivo glede na potek strešne linije, prostora precej. Tudi če se za volanom znajde visokorasli voznik, se potniku na zadnji klopi ne bo ustavila kri v nogah, pa tudi nad glavami je prostora dovolj. Precej manj svobode je bilo dane oblikovalcem, zadolženim za notranjost, saj je kabina tipično audijevska, prežeta le s kakšnim okrasnim detaljčkom, ki razbije precej monotono počutje. Seveda pa to prinaša tudi dobre strani, saj je zaradi tega ergonomija na vrhunski ravni, dovršenost izdelave pa ne odstopa od najvišjih standardov znamke. Tudi s praktičnega vidika je mali Q2 še bolj uporaben avto, kot je videti. Pritrdišča ISOFIX boste našli tudi na sovoznikovem sedežu, zato je mogoče v Audijevega malčka namestiti kar tri otroške sedeže. Zadnjo klop lahko podremo v razmerju 40: 20: 40 in tako prvotno malce skopo odmerjenih 405 prtljažnih litrov lahko povečamo na zadovoljivih 1.050 litrov.

Izbira turbobencinarja bi vam prinesla več veselja, najmočnejši turbodizel pride v poštev, če merite na štirikolesni pogon, 1,6-litrski turbodizel v nosu testiranca pa predstavlja neko 'srednjo pot' pri motorizaciji takšnega avtomobila. Tudi občutki pri vožnji Q2 s tem agregatom so nekako pričakovani: avtomobil zlahka sledi hitrosti prometa, a ne pričakujte bliskovitih odstopanj. Ropot motorja je precej dobro zatesnjen, tek je miren, poraba pa majhna. Sodelovanje s šeststopenjskim ročnim menjalnikom je odlično v vseh pogledih. Na splošno pa je vožnja s Q2 lahko precej zabavna, saj je podvozje izjemno dobro nastavljeno. Lahko bi celo rekli, da ponuja več vozniških užitkov kot A3. Nagibanja karoserije je malo glede na visoko nasajenost, komunikacija med volanom in kolesi je odlična, lahka zasnova pa pride do izraza pri zaporedju ovinkov, ko je treba hitro spreminjati smer avtu.

Da je šel Audi z modelom Q2 malce zunaj svojih okvirov, je jasno, seveda pa nismo pričakovali, da se bo tudi s ceno oddaljil od svoje cenovne politike. Tak malček vas bo v osnovi stal nekaj manj kot 30 tisočakov, a dobro vemo, da je seznam dodatne opreme pri Audiju dolg, kot je dolg njihov najdaljši model.

besedilo: Saša Kapetanovič · foto: Saša Kapetanovič

Preberite še:

Test: Audi Q2 1.4 TFSI (110 kW) S tronic Sport

Osnovni podatki
Cena osnovnega modela: 27.430 €
Cena testnega modela: 40.737 €
Stroški (v enem letu)
Obvezno zavarovanje: 535 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.131 €
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.598 cm3 – največja moč 85 kW (116 KM) pri 3.250–4.000/min – največji navor 250 Nm pri 1.500–3.200/ min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 205/60 R 16 H.
Zmogljivost: največja hitrost 197 km/h – pospešek 0–100 km/h 10,3 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 4,4 l/100 km, izpust CO2 114 g/km.
Voz in obese: prazno vozilo 1.310 kg – dovoljena skupna masa 1.870 kg.
Mase: dolžina 4.191 mm – širina 1.794 mm – višina 1.508 mm – medosna razdalja 2.601 mm – prtljažnik 405–1.050 l – posoda za gorivo 50 l.
Naše meritve
Okoliščine meritev: T = 18 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 1.473 km
Pospešek 0-100km: 10,8s
402m z mesta: 17,9s ( 125km/h)
Prožnost 50-90km/h: 9,2/17,7s (IV./V.)
Prožnost 80-120km/h: 13,3/17,8s (V./VI.)
poraba na testu: 6,3 l/100km
Poraba goriva na normnem krogu: 5,2 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 37,6m
AM meja: 40m
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 60dB
Hvalimo in grajamo
ergonomija
izdelava
prostornost
materiali
cena