Kratek test: Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120 StopStart Allure

Peugeotov mali križanec je osvežen, bolj drzen, z dizelskim motorjem v nosu pa tudi izjemno varčen.

Kratek test: Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120 StopStart Allure (foto: Saša Kapetanovič) Saša Kapetanovič
1. 8. 2017

Čeprav je zadnja prenova Peugeotovega modela 2008 prinesla bolj malo novosti, je to na neki način le podatek, da so trenutni kupci z njim precej zadovoljni. Novincu so namenili nekoliko bolj agresiven videz, predvsem zaradi bolj poudarjene prednje maske, kamor so po novem tudi umestili Peugeotovega levčka. Sicer pa model 2008 ostaja križanec umirjene sorte, kar pomeni, da se bo bolj znašel med semaforji in robniki, brezpotja pa mu ustrezajo le, če gre za manj razgiban teren.

Čeprav gre za avtomobil, ki je iz prodaje nekako izpodrinil karavansko različico malega Peugeota 208, je prostora v notranjosti precej. Prtljažnik morda res ni tako uporaben, kot bi bil v omenjenem avtu, vendar je na račun visoke kabine in steklene strehe občutek prostornosti precejšnji. Dvatisočosmica se ponaša tudi z i-Cockpitom prve generacije, ki pa uporabniško ni tako posrečen, kot je njegova nadgradnja, ki jo zdaj že poznamo iz novih Peugeotovih modelov. Sicer pa bodo kupci znali ceniti uporabnost, ki jo ponuja 2008. Predvsem če govorimo o dobri preglednosti nad avtomobilom, lahkotnem vstopanju in izstopanju ter kopici odlagalnih mest.

Testnega 2008 je poganjal 1,6-litrski turbodizelski motor, ki nas je prepričal v vseh pogledih. Teče mirno in tiho, zna biti poskočen, zaradi zgodnje odzivnosti pa pokrije veliko področje vrtljajev. Tudi varčen zna biti: tovarniško obljublja smešno nizke številke, a nam teh ni uspelo doseči. Je pa na našem normnem krogu porabil še zmeraj zelo nizkih 4,1 litra na 100 prevoženih kilometrov.

2008 1.6 BlueHDi 120 StopStart Allure (2017)

Osnovni podatki

Cena osnovnega modela: 21.171 €
Cena testnega modela: 23.854 €

Stroški (do 100.000km)

Obvezno zavarovanje: 422 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.136 €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.560 cm3 – največja moč 88 kW (120 KM) pri 3.500/min – največji navor 300 Nm pri 1.750/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 205/50 R 17 V (Goodyear EfficientGrip).
Zmogljivost: največja hitrost 192 km/h – pospešek 0–100 km/h 10,4 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 3,7 l/100 km, izpust CO2 96 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.200 kg – dovoljena skupna masa 1.730 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.159 mm – širina 1.739 mm – višina 1.556 mm – medosna razdalja 2.537 mm – posoda za gorivo 50 l.
Prtljažnik: prtljažnik 350–1.172 l

Naše meritve

T = 26 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 6.924 km
Pospešek 0-100km: 10,3s
402m z mesta: 17,3s ( 130km/h)
Prožnost 50-90km/h: 9,1/17,4s (IV./V.)
Prožnost 80-120km/h: 11,0/14,9s (V./VI.)
poraba na testu: 6,2 l/100km
Poraba na normnem krogu: 5,0 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 40,4m
AM meja: 40m
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 60dB
Ocena
  • Peugeot 2008 ostaja umirjen avtomobil z izrazito vsakdanjo uporabnostjo, čeprav zunanjost nakazuje več agresivnosti in športnosti. Turbodizel v nosu pa prepriča v vseh pogledih.

Hvalimo in grajamo
občutek prostornosti
motor (delovanje, varčnost)
pogled na merilnike

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri