Podaljšani test: Citroen C3 Shine PureTech 110 S&S EAT6 - Testi - Avto Magazin

Podaljšani test: Citroen C3 Shine PureTech 110 S&S EAT6

Samodejni menjalniki so zgodovinsko gledano v naših krajih prej redkost kot pravilo.

Podaljšani test: Citroen C3 Shine PureTech 110 S&S EAT6 Uroš Modlic
10. 2. 2018

Od nekdaj so povzročitelji večje porabe ter stroškov in na splošno je vedno veljalo, da 'pravi moški' pač vozi avto z ročnim menjalnikom. A bolj ko so se začeli proizvajalci predvsem premijskih, večjih avtomobilov odpovedovati ročnemu menjalniku, več je bilo avtomatikov pri nas, a šele prihod dvosklopčnih samodejnih menjalnikov je trend pospešil tudi v nižjih razredih – poleg tega pa seveda to, da avtomatik ne stane več nekaj tisočakov evrov, temveč precej manj.

Pri Citroenovem C3, recimo, je pri različici s 110-'konjskim' bencinskim motorjem razlike le še za 1.300 evrov, kar je že manj, kot je razlike v ceni med modelom s tem motorjem in manj zmogljivim dizlom (ki je še 300 evrov dražji) – seveda z ročnim menjalnikom, saj si ob dizlu avtomatike niti ni mogoče omisliti. In tisti, ki z avtom veliko časa preživijo v mestni gneči, najbolj razumejo, zakaj je avtomatik boljša izbira. Ne gre le zato, da odpade nepotrebna telovadba leve noge, celotna vožnja lahko postane bolj ležerna in manj stresna. Slednjega imamo v življenju še tako preveč ... Manj dela vedno pride prav, kajne?

110-'konjski' bencinec se z avtomatiko (v tem primeru gre za klasični šeststopenjski samodejni menjalnik) dobro ujame, in ker ima glede na velikost in težo avta dovolj navora, lahko menjalnik v višjo prestavo pretika zgodaj – kar ugodno vpliva na porabo goriva. Če dodamo še, da menjalnik, ki izvira iz japonskega Aisina, ne nadleguje z nepotrebnimi sunki, ob tem pa je povprečno hiter, je jasno, da je kombinacija nastavljena predvsem na udobje – in to tudi zagotavlja. Glede na siceršnjo naravo C3 je to in pričakovano in zelo dobrodošlo.

Preberite še:

Test: Citroën C3 BlueHDi 100 Shine

img_3070jpg
pic_9886jpg
  • Osnovni podatki

    Cena osnovnega modela: 16.200 €
    Cena testnega modela: 18.160 €
  • Stroški (do 100.000km)

    Obvezno zavarovanje: 535 €
    KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 878 €
    Izračunajte si strošek zavarovanja avtomobila

  • Tehnični podatki

    Motor: 3-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 1.199 cm 3 – največja moč 81 kW (110 KM) pri 5.550/min – največji navor 205 Nm pri 1.500/min.
    Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski samo- dejni menjalnik – gume 205/55 R 16 V (Michelin Premacy 3).
    Zmogljivost: Zmogljivosti: največja hitrost 188 km/h – pospešek 0–100 km/h 10,9 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 4,9 l/100 km, izpust CO 2 110 g/km.
    Mase: prazno vozilo 1.050 kg – dovoljena skupna masa 1.600 kg.
    Zunanje mere: dolžina 3.996 mm – širina 1.749 mm – višina 1.747 mm – medosna razdalja 2.540 mm – prtljažnik 300 l – posoda za gorivo 45 l.
  • Naše meritve

    T = 29 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 1.203 km
    Pospešek 0-100km: 12,4s
    402m z mesta: 18,4s (121km/h)




    Zavorna pot pri 100km/h: 39,6m
    AM meja: 40m


Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri