Kratki test: Honda Civic 1.6 i-DTECVeliko za malo

Hondin Civic že desetletja buri domišljijo in duha. Če ne z zmogljivostmi, pa z obliko, zdaj pa končno tudi z varčnostjo.

Veliko za malo (foto: Saša Kapetanovič) Saša Kapetanovič
14. 1. 2019

Seveda si tudi s Civicovo obliko zadnje generacije niso vsi na ti, a komur je všeč, se zlahka prepriča, da gre za dober paket.

Škoda je le to, da so pri Hondi ponudili res dober turbodizelski motor šele zdaj, ko ti počasi odhajajo iz mode. A po drugi strani ne bodo iz avtomobilske industrije izginili čez noč, zato naj vseeno velja rek Bolje pozno kot nikoli.

In res bi bila škoda, če ljubitelji Civica takšnega motorja ne bi dobili. Predhodnik, 2,2-litrski turbodizel, je bil za srednje velik avto bolj kot ne prevelik, posledično pa tudi predrag. 1,6-litrski novinec sicer ne spada med najmanjše motorje v razredu, a se izkaže s prožnostjo, odzivnostjo, spodobnim delovanjem in predvsem z ugodno porabo goriva. Če približno 500 kilometrov v dokaj hitrem tempu prevoziš le po avtocesti, potem pa na črpalki ugotoviš, da izračun potrjuje informacijo potovalnega računalnika, da je povprečna poraba znašala le dobrih pet litrov, se lahko takšnemu avtomobilu oziroma motorju samo priklonimo. Tudi zato, ker se ob običajni vožnji izkaže še bolj – tako kot se je na normnem krogu, kjer je povprečna poraba goriva komaj presegla mejo štirih litrov.

Čeprav je motor srce avtomobila, pa za marsikoga ni vse. Tudi za Civica ne, a ga dopolnjujejo zanimiva oblika (seveda za tiste, ki jim je všeč), spodobna oprema v paketu Elegance in navsezadnje dostopna cena.

To pod črto pomeni, da je lahko za marsikoga takšen Civic zanimiva in predvsem ekonomično upravičena izbira.

Honda Civic 1.6 i-DTEC

Osnovni podatki

Cena testnega modela: 25.840 €
Cena osnovnega modela s popusti: 25.290 €
Cena testnega modela s popusti: 23.840 €

Stroški (do 100.000km)

Obvezno zavarovanje: 535 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.118 €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.597 cm3 – največja moč 88 kW (120 KM) pri 4.000/ min – največji navor 300 Nm pri 2.000/min
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 235/45 R 17 W (Continental Conti Premium Contact)
Zmogljivost: največja hitrost 201 km/h – pospešek 0–100 km/h 10,0 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 3,5 l/100 km, izpust CO2 93 g/km
Mase: prazno vozilo 1.340 kg – dovoljena skupna masa 1.835 kg
Zunanje mere: dolžina 4.518 mm – širina 1.799 mm – višina 1.434 mm – medosna razdalja 2.697 mm – prtljažnik – posoda za gorivo 46 l
Prtljažnik: 478–1.267 l

Naše meritve

T = 19 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 9.661 km
Pospešek 0-100km: 10,1s
402m z mesta: 17,1s ( 130km/h)
Prožnost 50-90km/h: 29,6/14,4s (IV./V.)
Prožnost 80-120km/h: 10,7/13,3s (V./VI.)
Poraba na normnem krogu: 4,1 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 34,5m
AM meja: 40m
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 60dB
Ocena
  • S Civicom zadnje generacije je tako kot z marsikaterim njegovim predhodnikom – oblikovno vam je lahko všeč ali pa sploh ne. A četudi oblikovno ne blesti, je lahko v celoti še vedno odličen paket, vključno z dobrim motorjem, japonsko natančnim menjalnikom in nadpovprečno serijsko opremo

Hvalimo in grajamo
prostornost v kabini in prtljažniku
oblika
motor in poraba goriva
muhast in nekonkurenčen osrednji zaslon oziroma multimedijski sistem

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri