Kratki test: Jeep Renegade 1,6 JDT TCT - Testi - Avto Magazin

Kratki test: Jeep Renegade 1,6 JDT TCT

Zanimivo, čeprav Jeep Renegade v nekaterih različicah nima štirikolesnega pogona, je italijansko-ameriški navezi uspelo narediti avto, ti sploh ne da misliti, da se v resnici ne voziš v terencu.

Kratki test: Jeep Renegade 1,6 JDT TCT Saša Kapetanovič
14. 1. 2018

Saj vemo, da so okusi pač različni, a terenska oblika Renegada je absolutno svoja, drugačna od kateregakoli drugega terenca bližnje ali daljne konkurence. Tak avto (sploh v živih barvah) pritegne poglede in vzbudi čustva ljudi, ki jim je drugačnost všeč. Drugačnost linij z značilnimi okroglimi lučmi spredaj ter znano Jeepovo masko v kombinaciji s škatlastim profilom in nenavadnimi zadnjimi lučmi kar zleze pod kožo.

Renegade je ravno prav velik, da lahko v njem dovolj dobro sedijo štirje odrasli, prtljažnika pa bi vendarle lahko bilo malce več. A to bi pomenilo tudi večje zunanje mere, Renegade je namreč glede centimetrov v skupini, v kateri se avtomobili še vedno odlično znajdejo v mestni gneči (ali na kakem komaj prehodnem terenu, polnem ožin in tesnih obračanj). Tudi za hrbtom je vse ves čas pod nadzorom, ogledala so izredno pregledna. Tistih 20 centimetrov, kolikor je trebuh dvignjen od tal, je ravno dovolj, da se zapelješ tudi po kolovozu ali kakšnem makadamu, kjer je deževje odplaknilo zgornjo plast gramoza. Seveda bi bil trebuh dovolj visoko tudi za resnejše terenske podvige, a ker je imel testni Renegade pogon le na sprednji par koles, se tega pač nismo lotevali.

Ampak, saj niti noče biti gozdar, v tej izvedbi mu je bolj všeč vloga mestnega frajerja. Pikolovcem za informacijo pa: samodejni menjalnik bi se lahko pretikal hitreje in mehkeje, zmoti tresenje, kakršnega smo občutili, ko je na avtocesti pod kolesa prišel slab asfalt, in tudi navigacija ga je lomila malo preveč po svoje.

Poleg tega seveda ni poceni, saj je Jeep, a unikatnost (in opremo in lastnosti) je treba plačati, seveda. To, da je na voljo tudi cenejša različica brez štirikolesnega pogona, mu štejemo le v plus – večina ga ne potrebuje, pa čeprav si želijo 'terenca'.

besedilo: Slavko Petrovčič
foto: Saša Kapetanovič

Preberite še:

Jeep Renegade 2.0 Multijet 16v 170 AWD AUT Trailhawk

Fiat 500X Off Road

Fiat 500X City Look 1.6 Multijet 16V Lounge

Sedem mestnih križancev

Jeep Cherokee 2.0 Multijet 16V 170 AWD Limited

Jeep Renegade 1.6 Multijet 16V Limited

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri