Kratek test: Volvo V60 T3

Motor v testnem V60 je najmanjši in najšibkejši. Dovolj za Volva?

Kratek test: Volvo V60 T3 (foto: Aleš Pavletič) Aleš Pavletič
25. 1. 2012

R-Design ni enako R

Na pogled mu tega vsekakor ne bi pripisali (če seveda prezremo oznako T3 na zadku). Paket R-Design namreč pomeni bolj športno obliko (z zadnjim odbijačem vred), dve izpušni cevi, drugačna platišča in bolj športno, 15 milimetrov nižje podvozje. Dodajte črno barvo, nekaj detajlov v notranjosti (merilniki, stopalke) in stavili bi lahko, da sedite v najbolj športnem, ne najšibkejšem V60. A pod motornim pokrovom je 'le' 1,6-litrski turbo bencinec, ki zmore 'le' 110 kilovatov oziroma 150 'konjev'.

Na papirju so številke zelo zmerne: 9,8 sekunde do 100 kilometrov na uro in 205 kilometrov na uro največje hitrosti. A v praksi se hitro izkaže, da takemu T3 prav nič ne manjka. 240 njutonmetrov navora poskrbi, da je mogoče z menjalnikom (ta je seveda šeststopenjski ročni) lenariti, pa ste še vedno med najhitrejšimi, zvočna izolacija je dovolj dobra, poraba pa dovolj majhna – testna je bila slabih osem litrov in pol, pa bi bila lahko še malenkost manjša.

Bogata serijska oprema

Oznaka opreme R-Design pomeni, da je serijska oprema bogata in pravzaprav vključuje vse, kar v takem avtomobilu potrebujete – od sistema za pomoč pri parkiranju, prek sistema Bluetooth za prostoročno telefoniranje, tempomata, omejevalnika hitrosti, USB-vhoda za avdiosistem ...

Varnost? Seveda skoraj vse, vključno s sistemom City-Safety, 'manjkali' so le najdražji dodatki (aktivni tempomat in podobno). Prostornost? S prtljažnikom boste, glede na to, da gre za športni karavan, lahko zadovoljni (premore tudi priročen skriti predalček pod dnom), zadaj bo dovolj dobro za otroke, spredaj pa se bo dobro počutil vsakdo.

Torej? Ja, takle T3 bo odlična vstopnica, če si želite Volva V60 in ne marate poslušati dizelskega drdranja. Pa še ­cenovno (in pri porabi) tale Šved ne ­pretirava.

Bese­di­lo: Dušan Lukič, foto: Aleš Pavletič

Volvo V60 T3

Osnovni podatki

Prodaja: Volvo Car Austria
Cena osnovnega modela: 26.440 €
Cena testnega modela: 43.637 €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 1.595 cm3 – največja moč 110 kW (150 KM) pri 5.700/min – največji navor 240 Nm pri 1.600–4.000/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 235/40 R 18 W (Continental ContiSportContact3).
Zmogljivost: največja hitrost 205 km/h – pospešek 0–100 km/h 9,7 s – poraba goriva (ECE) 8,6/5,6/6,7 l/100 km, izpust CO2 155 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.582 kg – dovoljena skupna masa 2.090 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.628 mm – širina 1.865 mm – višina 1.485 mm – medosna razdalja 2.776 mm –prtljažnik 430–1.670 l – posoda za gorivo 68 l.

Naše meritve

T = 18 °C / p = 1.110 mbar / rel. vl. = 21 % / stanje kilometrskega števca: 19.943 km
Pospešek 0-100km: 9,8s
402m z mesta: 16,9s ( 136km/h)
Prožnost 50-90km/h: 8,5/12,5s (IV./V.)
Prožnost 80-120km/h: 14,1/18,9s (V./VI.)
Največja hitrost: 205km/h (VI.)
poraba na testu: 8,4 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 39,5m
AM meja: 40m
Ocena
  • Čeprav je T3 najmanjši in najšibkejši motor v V60, je za vsakodnevno uporabo odlična izbira. Res potrebujete več?

Hvalimo in grajamo
položaj za volanom
oprema
videz
motor
ne dovolj pregledni merilniki
nepotrebno (a na srečo izklopljivo) glasni ­opozorilni sistemi
za praske občutljiva platišča

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri