Kratki test: Ford Focus ST-Line 2.0 TDCI

8. 12. 2017 | Tomaž Porekar
Deli

Focusova različica ST-Line ni isto kot ST, a je prav tako dobra izbira.

Ford najbolj športne različice imenuje ST, zato bi lahko kdo pomislil, da je oznaka ST-Line malce zavajajoča. A to je pravzaprav le na prvi pogled, ker so se namreč za izbiro opreme dobro potrudili in z le nekaj dodatki ustvarili malo drugačen značaj avtomobila, kot ga ponujajo pri oznaki Titanium. Predvsem videz je tisto, kar ga najbolj loči od preostalih Focusov, saj ima drugačne odbijače. Drugo, kar ga že na videz razlikuje, pa so seveda 15-kraka lahka platišča, sprednja športna sedeža s kontrastnimi šivi, trikraki volanski obroč, odet v usnje, prestavna ročica ter še nekaj malenkosti.

Preseneti udobje med vožnjo, čeprav so mu namenili bolj športno vzmetenje, tako da skupaj z odlično lego na cesti vozniku res pripravi veliko užitkov v vožnji. Vsekakor je dovolj zmogljiv tudi motor, čeprav je dvolitrski turbodizel 'zgolj' tisti običajen s 150 'konji'. Ob vsem tem velja omeniti, da se je tudi 'žeja' držala v zmernih mejah, manj prepričljivo pa je bilo povprečje porabe na našem normnem krogu.

Seveda smo našli tudi nekaj manj navdušujočih lastnosti. Med vožnjo še najbolj moti dokaj širok sprednji del sredinske konzole. Zaslon na dotik za upravljanje številnih funkcij je sicer na primernem mestu, da sporočila in podatke na njem voznik opazi že z bežnim pogledom, je pa dokaj oddaljen in tako si je treba med vožnjo za natančno iskanje posameznih mest na zaslonu treba pomagati tako, da dlan nastavimo na spodnjo zaslonsko obrobo. Moti pa tudi širina konzole, ki zmanjšuje prostor za voznikovo desno nogo. Sicer pa se Focus izkaže kot zelo uporaben in dobro zasnovan avtomobil in nič ne nakazuje, da gre že proti koncu svoje življenjske dobe.

besedilo: Tomaž Porekar · foto: Saša Kapetanovič

Preberite pe:

Ford Focus RS

Ford Focus ST 2.0 TDCi

Ford Focus 1.5 TDCi (88 kW) Titanium

Ford Focus Karavan 1.6 TDCi (77 kW) 99g Titanium

Osnovni podatki
Prodaja: Summit avto d.o.o.
Cena osnovnega modela: 23.980 €
Cena testnega modela: 28.630 €
Stroški (v enem letu)
Obvezno zavarovanje: 696 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.207 €
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.997 cm3 – največja moč 110 kW (150 KM) pri 3.750/min – največji navor 370 Nm pri 2.000/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 215/50 R 17 W (Goodyear Efficient Grip).
Zmogljivost: največja hitrost 209 km/h – pospešek 0–100 km/h 8,8 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 4,0 l/100 km, izpust CO2 105 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.415 kg – dovoljena skupna masa 2.050 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.360 mm – širina 1.823 mm – višina 1.469 mm – medosna razdalja 2.648 mm – prtljažnik 316–1.215 l – posoda za gorivo 60 l.
Naše meritve
Okoliščine meritev: T = 18 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 1.473 km
Pospešek 0-100km: 9,3s
402m z mesta: 16,7s ( 135km/h)
Prožnost 50-90km/h: 8,4/15,1s (IV./V.)
Prožnost 80-120km/h: 9,7/13,0s (V./VI.)
poraba na testu: 6,7 l/100km
Poraba goriva na normnem krogu: 5,7 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 38,6m
AM meja: 40m
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 59dB
Ocena
  • Ta Focus je hiter in vpadljiv, a omogoča tudi udobno vožnjo in je ugoden nakup.

Hvalimo in grajamo
oblika
sedeži
cena
širok sprednji del sredinske konzole
upravljanje infozabavnih funkcij