Kratki test: Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC 2WD Intense+ - Testi - Avto Magazin

Kratki test: Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC 2WD Intense+

Med Mitsubishijevmi športnimi terenci je v ospredju prav gotovo Outlander, a prodajno mu za vrat močno diha manjši športni terenec Mitsubishi ASX. Kot pravijo pri uvozniku AC Mobilu, z njim dosežejo kar tretjino svoje prodaje, čedalje več kupcev pa se odloči za različico s prednjim pogonom in bencinskim motorjem, takšno, kot smo jo vozili na testu.

Kratki test: Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC 2WD Intense+ Uroš Modlic
12. 10. 2017

Mitsubishi ASX je bil pred kratkim precej osvežen, kar se je pokazalo predvsem na sprednjem delu, ki je z novo masko in precej dodanega kroma postal precej bolj privlačen.

V notranjosti je z izjemo nekoliko drugačnega volanskega obroča in precej izboljšanega info-zabavnostnega sistema, ki je tudi posledica tega, da smo vozili najbolje opremljeno različico z bencinskim motorjem, ostalo vse bolj ali manj enako, kar nikakor ni slabo. Mitsubishi ASX je namreč precej prostoren avtomobil, ki se z udobjem precej približa limuzinam. Nekoliko mogoče zmoti le precej kratek pomik sprednjega sedeža, sicer pa mu ne moremo ničesar zameriti. Z osnovnimi 442 litri je povsem uporaben tudi prtljažnik, z zlaganjem zadnje klopi pa se lahko tudi precej poveča.

Manj ugodno je zvočno udobje, saj se v kabino prenaša precej zvokov s podvozja in piš vetra ob visoki karoseriji, na avtocesti pa je precej glasen tudi motor, ki bi mu predvsem med vožnjo po avtocesti precej koristila manjkajoča šesta stopnja menjalnika.

Žal je motor, kljub na papirju obetavnim 117 'konjem', ki z dobre 1,3 tone težkim avtomobilom ne bi smeli imeti pretežkega dela, precej podhranjen. V mestu to niti ni tako očitno, saj se v živahnem mestnem prometu lahko precej suvereno gibljete, kar je tudi zasluga solidnega podvozja, zato pa gre težje na avtocesti.

Tam se pokažejo slabosti, ki izhajajo predvsem iz slabe prožnosti, ki je pogojena z 'atmosfersko' nizkim navorom 154 njutonmetrov, ki je na voljo šele pri 4.000 vrtljajih na minuto. Pospeševanje med 50 in 90 kilometri na uro v četrti prestavi traja več kot 16 sekund, med 80 in 120 kilometri na uro v peti prestavi pa celo več kot 26 sekund. Če želimo hitreje pridobiti hitrost, je zato nujno prestaviti v nižjo prestavo, česar smo se v dobi turbinsko okrepljenih bencinskih motorjev že kar odvadili.

Žal se šibkost motorja odrazi tudi v razmeroma neugodni porabi goriva, ki je na testu znašala 8,2 litra na sto kilometrov, pod 6,2 litra na sto kilometrov pa se ni spustila niti na bolj prizanesljivem normnem krogu. Zato bi vam vsekakor priporočili, da ob nakupu Mitsubishija ASX dodate dober tisočak, kot stane sicer nekoliko slabše, a ne zares pomanjkljivo opremljena turbodizelska različica s prednjim pogonom.

A tudi z bencinskim motorjem je Mitsubishi ASX povsem uporaben, praktičen in udoben avtomobil, če se le sprijaznite s pomanjkljivostmi pogona, ali pa ta preprosto ustreza vašim potrebam. Sploh če omenimo še, da ga lahko dobite za precej ugodno ceno.

besedilo: Matija Janežič · foto: Uroš Modlic

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri