Kratki test: Mazda CX-3 G150 MT 4WD Revolution TopKrižanec za voznika

Križanci zaradi povečane višine karoserije in podvozja največkrat ne morejo tekmovati s kombilimuzinami, predvsem ko gre vozne lastnosti, a med njimi so tudi velike razlike. Med tistimi, ki vozniku še vedno narišejo nasmeh na ustnice, je vsekakor Mazda CX-3.

Križanec za voznika (foto: Saša Kapetanovič) Saša Kapetanovič
11. 6. 2019

Še posebej, če je takšna, kot smo jo vozili na testu. Testna Mazda CX-3 je namreč imela najmočnejši 150-'konjski' bencinski motor v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom z vektorskim preusmerjanjem navora G-Vectoring.

Delovanje te kombinacije bo všeč predvsem vozniku, saj motor, ki pri Mazdi ostaja trmasto atmosferski in štirivaljnik, ob zmerni porabi goriva zagotovi dovolj moči za športno navdahnjene pospeške, menjalnik je natančen in s prestavnimi razmerji lepo uglašen z motorjem, volan in podvozje pa zagotavljata dober stik s podlago in natančno in predvidljivo vodljivost. S štirikolesnim pogonom pa precej daleč pridete po slabše urejenih podlagah. Mazda CX-3 torej tudi po prenovi ostaja vozniško naravnana avtomobil, kot smo bili pri tem avtomobilu, in navsezadnje vseh Mazdah, vajeni tudi do zdaj.

A to ne pomeni, da se bodo v njem slabše počutili tudi sopotniki. Na sprednjih sedežih je dovolj udobnega prostora za sedenje, zadaj pa malo manj, a v mejah razrednih pričakovanj. Mazda CX-3 je navsezadnje majhen križanec in temu primerna sta njena prostornost in prtljažnik. Izboljšani so asistenčni sistemi, infozabavni sistem pa ostaja takšen kot pri drugih najnovejših Mazdah, z razmeroma majhnim zaslonom in upravljivim le tedaj, ko se avtomobil ne premika. Zato pa ostaja vozniku na voljo regulator na osrednji konzoli, ki se izkaže celo za bolj učinkovitega od upravljanja z dotikom. Poleg regulatorja je sicer ena od novosti, ki jo je Mazda CX-3 dobila po prenovi, stikalo parkirne zavore namesto mehanske ročice.

Mazda CX-3 sicer kljub prenovi ostaja eden od najstarejših majhnih križancev na trgu, a mu je ta z bolj diskretnimi oblikovnimi prilagoditvami prinesla ravno dovolj svežine, da ostaja bolj ali manj v koraku s konkurenco. 

Mazda CX-3 G150 MT 4WD Revolution Top

Osnovni podatki

Cena testnega modela: 25.990 €
Cena osnovnega modela s popusti: 23.190 €
Cena testnega modela s popusti: 25.990 €

Stroški (do 100.000km)

Obvezno zavarovanje: 555 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.014 €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – bencinski – gibna prostor - nina 1.998 cm3 – največja moč 110 kW (150 KM) pri 6.000/ min – največji navor 206 Nm pri 2.800/min
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 215/50 R 18 V (Toyo Proxes R40)
Zmogljivost: največja hitrost 200 km/h – pospešek 0–100 km/h 8,8 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 7,0 l/100 km, izpust CO 2 160 g/km
Mase: prazno vozilo 1.335 kg – dovoljena skupna masa 1.773 kg
Zunanje mere: dolžina 4.275 mm – širina 1.765 mm – višina 1.535 mm – medosna razdalja 2.570 mm – posoda za gorivo 48
Prtljažnik: 350–1.260 l

Naše meritve

T = 14 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 2.368 km
Pospešek 0-100km: 9,6s
402m z mesta: 16,9s ( 139km/h)
Prožnost 50-90km/h: 7,6/11,5s (IV./V.)
Prožnost 80-120km/h: 10,0/12,6s (V./VI.)
Poraba na normnem krogu: 5,8 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 41,1m
AM meja: 40m
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 58dB
Ocena
  • Mazda CX-3 ostaja predvsem vozniško naravnan majhen križanec, ki so mu ob jesenski prenovi namenili ravno dovolj sprememb, da ohranja mladostno svežino

Hvalimo in grajamo
kakovost izdelave
vozne lastnosti
motor in menjalnik
videz
morda malo pretrdo podvozje
razgled nazaj
zastarel infozabavni sistem

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri