Mazda Sport Combi CD143 Active

14. 9. 2007
Deli

Mazda6, kakršno poznamo, se poslavlja. Novo ste si v Avto magazinu lahko ogledali že pred mesecem dni, več slik in osnovne tehnične lastnosti pa najdete tudi v tej števili.

A to seveda še ne pomeni, da dosedanje Mazde6 ne boste več našli v prodajnih salonih. Prav nasprotno, za modele, ki se jim življenjska doba izteka, je značilno, da jih je lahko dobiti zelo ugodno. In če si natančneje ogledamo testno Mazdo6, predvsem razmerje med vrednostjo in ceno, je jasno, da se bo dobrim dva tisoč šesticam, kolikor so jih od prihoda na trg prodali pri nas, pridružila še kakšna.

Tehnika je znana: dvolitrski turbodizel, ki ni več med najbolj zmogljivimi ali uglajenimi (glede na konkurenco), je pa živahen in se ponaša s precej športnim zvokom ter nizko porabo, zelo dober šeststopenjski menjalnik in podvozje, ki bo v osnovi zadovoljilo tako tiste, ki so željni udobja, kot tiste, ki se radi peljejo hitreje.

Kljub njenim letom obliki ne moremo očitati zastarelosti. Navduši prtljažnik, ki se kljub precej nizki odprtini in spuščajočemu se stropu izkaže za velikega, še posebej, ko to Mazdo6 s tem, ko podrete zadnje sedeže in namestite serijsko zaščitno mrežo, spremenite v kombi. Vanjo nam je uspelo stlačiti kar 12 17-palčnih gum na platiščih . .

Bistvo je torej treba iskati drugje - pri opremi in ceni. Oznaka Active pomeni, da gre za že tako bogato opremljeno različico TE (samodejna klimatizacija, tempomat, potovalni računalnik ter seveda vsa varnostna elektronika), dodani pa so še CD-izmenjevalnik, zvočni sistem BOSE, ogrevani športni sedeži, ksenonski žarometi ter še nekaj lepotnih podrobnosti.

Vse to spremeni Mazdo6 v avto, za katerega bi lahko upravičeno posumili, da bo kar dobro prestrašil denarnico. A ker gre za model, ki se poslavlja, je temu primerna tudi cena - od osnovne cene, to je dobrih 28 tisoč evrov, lahko odštejete kar tri tisočake popusta. Pri Mazdi pravijo, da boste ta popust lahko izkoristili, dokler bodo tovrstni avtomobili v zalogi. Za slovo . .

Osnovni podatki
Prodaja: Mazda Motor Slovenija d.o.o.
Cena osnovnega modela: 28.664 €
Cena testnega modela: 28.664 €
Moč: 105kW (143 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 9,8 s
Največja hitrost: 201 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 6,1l/100km
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.998 cm3 – največja moč 105 kW (143 KM) pri 3.500/min – največji navor 360 Nm pri 2.000/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 205/55 R 16 V (Bridgestone Turanza).
Zmogljivost: največja hitrost 201 km/h – pospešek 0–100 km/h 9,8 s – poraba goriva (ECE) 7,6/5,2/6,1 l/100 km.¸
Mase: prazno vozilo 1.520 kg – dovoljena skupna masa 2.050 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.690 mm – širina 1.780 mm – višina 1.480 mm – posoda za gorivo 64 l.
Prtljažnik: 505 l
Naše meritve
T=22 °C / p= 1.060 mbar / rel. vl.: 39 % /Stanje števca: 10.403 km
Pospešek 0-100km: 10,0s
402m z mesta: 17,1s ( 132km/h)
1000m z mesta: 31,3s ( 167km/h)
Prožnost 50-90km/h: 8,7/15,0s
Prožnost 80-120km/h: 9,7/14,8s
Največja hitrost: 201km/h (VI.)
poraba na testu: 9,1 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 39,4m
AM meja: 40m
Ocena
  • Tej Mazdi ne bi prisodili, da sodi med poslavljajoče se modele. Z veliko opreme za malo cene je ta hip eden boljših nakupov, če vas seveda ne moti dejstvo, da se boste čez nekaj mesecev vozli v ‘starem’ avtomobilu.

Hvalimo in grajamo
uporabnost
razmerje med vrednostjo in ceno
poraba
menjalnik
nekoliko preglasen motor
le 16-palčna platišča
nekoliko previsoko sedenje pri povsem spuščenem sedežu