Na kratko: Jeep Cherokee 2.0 Multijet 16V 170 AWD Limited

Novi Jeep Cherokee piše povsem novo poglavje zgodovine te legendarne znamke, ki je v glavah večine avtomobilistov še vedno trdno usidrano ime za prave klene terenske avtomobile.

Na kratko: Jeep Cherokee 2.0 Multijet 16V 170 AWD Limited (foto: Saša Kapetanovič) Saša Kapetanovič
20. 11. 2015

Cherokee zadnje generacije dejansko postavlja nove standarde z zelo izboljšanimi voznimi lastnostmi, boljšo vodljivostjo, ugodnejšo porabo goriva in zelo dobrim štirikolesnim pogonom (AWD Jeep Active drive, ki pa pri testnem modelu ni imel diferencialne zapore in reduktorja). Zmogljivejši štirikolesni pogon je sicer na voljo pri najzmogljivejšem terenskem Cherokeeju Trailhawku. Kljub temu lahko rečemo, da je posrečena kombinacija modernega dizajna in tehnologije ter brezkompromisnosti terenske prehodnosti znamke Jeep.

V resnici kar kliče po tem, da ga zapeljete po terenu, in takrat lahko s preprostim pritiskom na gumb izberete ustrezen program, ki vas bo varno prepeljal čez ovire, kot so strmi klanci z malo oprijema pod kolesi. Blatne luže so njegovo igrišče, in ko vas med zimskimi počitnicami nekje visoko v gorah preseneti sneg, bo Jeep še kar peljal, medtem ko bodo šminkerski terenci z le dvokolesnim pogonom že zdavnaj obtičali. A kljub vsemu gre predvsem za avto, ki s svojo pojavo da vedeti, da zmore veliko, v resnici pa bo le malo voznikov dejansko preizkusilo, kako delujejo programi za vožnjo po blatu ali puščavskemu pesku, za sneg pa menimo, da nam okolje, kjer živimo, zagotovo prej ko slej natrosi dovolj izzivov, da bo vsak Cherokee moral dokazati, kako se spopade z brozgo ali sveže zapadlim pršičem. Z mogočnostjo, svežim in kar nekoliko agresivnim videzom ter razmerjem med velikostjo koles in karoserijo pusti vtis na cesti.

Iz njega je preglednost vrhunska, sedi se visoko z odličnim nadzorom nad vsem, kar se dogaja pred avtomobilom. Voznikov prostor je lepo odmerjen, zato bodo dobro sedeli tudi tisti nekoliko višjerasli. V notranjosti prevladujejo mehki in kakovostni materiali z jasnim sporočilom, da se v avtomobilu skriva veliko najsodobnejše tehnologije. Velik barvni zaslon, občutljiv za dotik, v visoki ločljivosti prikazuje vse najpomembnejše funkcije avtomobila, kot tudi večpredstavnostne vsebine z najsodobnejšo navigacijo in kompasom vred. Pri vzvratni vožnji in bočnem parkiranju pomagajo tipala, ki opozarjajo na vse nevarnosti v okolici, pohvalimo pa lahko tudi delovanje sistema za ohranjanje avtomobila na voznem pasu – tu vsako namero spremembe pasu brez vklopa smerokazov kar močno občutimo na volanu. Na daljših poteh ali v počasi premikajoči koloni smo se hitro privadili radarskega tempomata, ki je pravi pomočnik za umirjeno in varno vožnjo.

Glede porabe je dvolitrski turbodizel presenetljivo skromen, z nekaj pazljivosti vam bo računalnik nameril tudi pod sedem litrov na 100 kilometrov, pri mešani vožnji, ki vključuje tudi občasno dinamično pospeševanje, pa je ta nekaj več kot osem litrov. Glede na dvotonsko maso to sploh ni slab rezultat. Nasploh lahko izpostavimo dobro delovanje motorja, ki v sozvočju z devetstopenjskim menjalnikom poskrbi za udobno in po potrebi tudi dinamično vožnjo, ko sprosti 170 'konjev', ki se skrivajo pod motornim pokrovom s tipično jeepovsko masko. Novi Cherokee tako na zanimiv način združuje tradicijo, na katero so upravičeno ponosni, in najsodobnejšo tehniko, ki je plod ameriško-italijanske naveze.

bese­di­lo: Slavko Petrovčič

Cherokee 2.0 Multijet 16V 170 AWD Limited (2015)

Osnovni podatki

Prodaja: Avto Triglav d.o.o.
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila
Moč: 125kW (170 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 10,3 s
Največja hitrost: 192 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 5,8l/100km

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.956 cm3 – največja moč 125 kW (170 KM) pri 4.000/min – največji navor 350 Nm pri 1.750/min.
Prenos moči: motor poganja vsa štiri kolesa – 9-stopenjski samodejni menjalnik – gume 225/55 R 18 H (Toyo Open Country W/T).
Zmogljivost: največja hitrost 192 km/h – pospešek 0–100 km/h 10,3 s – poraba goriva (ECE) 7,1/5,1/5,8 l/100 km, izpust CO2 154 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.953 kg – dovoljena skupna masa 2.475 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.624 mm – širina 1.859 mm – višina 1.670 mm – medosna razdalja 2.700 mm – prtljažnik 412–1.267 l – posoda za gorivo 60 l.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri