Njen test: Škoda Octavia 1.6 TDI (81 kW) Greenline

Ko so se fantje v pisarni menili, kateri avto bi mi dali za test, in sem pod grožnjami priznala, da še nikoli nisem vozila avtomatika, so se me 'znebili' s Škodo Octavio 1.6 TDI Greenline. Pero je pripomnil, da je avto prevelik zame, zato sem z mize hitro pobrala ključe, da se ne bi kdo premislil.

Njen test: Škoda Octavia 1.6 TDI (81 kW) Greenline (foto: Saša Kapetanovič, Uroš Jakopič, Tina Torelli) Saša Kapetanovič, Uroš Jakopič, Tina Torelli
14. 11. 2014

Pot me je vodila v Lienz na tekmo Red Bull Dolomitenmann, ki sem jo spremljala kot novinarka (temu, da bom spotoma testirala še ta 'prevelik' avto, pa se po domače reče večopravilnost). In ker na takih ekstremnih tekmah laziš po ekstremnih terenih, sem na pločnik znosila precej torb z vsebino 'za vsak primer'. Odprla sem prtljažnik in ostrmela: vanj bi lahko pospravila tri avtomagazinovce, lepo zvezane in z zalepljenimi usti (okej, bujna domišljija).

In sem šla proti Jesenicam, kjer sem se ustavila na črpalki, da bi kupila vinjeto (!), ko sta mi po šipi potrkala dva črnolasca s poševnimi očmi in absolutno največjima nahrbtnikoma na svetu. Odprla sem šipo in vprašala sta me, ali gresta lahko z mano do odcepa za Celovec, ker imam 'the biggest and the nicest car'. Izvedela sem, da je eden od fantov operni pevec, hitro ugasnila radio in tako je do črpalke pred Celovcem v moji tihi Škodi strašil Fantom iz opere.

Pevec in arhitekt sta si kot jaz zadala, da bosta potovala čim ceneje in čim udobneje. Za mesec dni v Evropi sta porabila le 300 evrov, ker stegujeta palec in spita pod milim nebom. No, z mojo Škodo bi ju vse to stalo še manj – v njej se da spati, prtljažnik pa se po potrebi lahko spremeni v dnevno sobo (spet bujna domišljija). 220 kilometrov. Prispela, videla, zmagala (jaz, ne utrujenost zaradi vožnje).

P.S.: Aljoša me je pri tekstu zelo omejil, ker velik avto zahteva veliko sliko, bi se pa z veseljem razpisala, ker tale Octavia vleče nase avanturo, kot bi se tudi še vozila z njo (fantje so avto žal že izterjali nazaj). To je moj prvi avto, ki me je spomnil na to, da že dolgo nisem bila v Rimu. Malo za človeštvo, malo za mojo Škodo.

Bejba ocenjuje

Model: Škoda Octavia 1.6 TDI Greenline

Prvi vtis: Kako bom parkirala?!?

Cena: Če mi jo kupi on, se bom vozila skoraj zastonj.

Poraba goriva: 4,5 l/100 km (pri upoštevanju prometnih pravil)

Gospodinjska matematika: 100 km = 6 evrov = 4 kave = tortica plus kava = ha!

Če poslušam ... avto tiho prede.

Rokovanje: zelo nežno

Zadnji sedeži: odlični za crkljanje

Posebni plusi: funkcija start-stop (vsak postanek na semaforju je čisti zen), držalo za parkirni listek (sicer ga vedno izgubim), predal za očala (sicer se jim vedno nekaj zgodi), parkirna tipala (bajbaj odrgnjene ratkape), ogromen prtljažnik z vtičnico (po poti si lahko sfenam lase), predal pod sovoznikovim sedežem (kamor lahko pospravim prenosnik, druge vredne stvari in balerinke za vožnjo), električni pomik stekel z otroško blokado (nikoli se ne ve), 600-litrski prtljažnik (tudi to se nikoli ne ve).

Kako sem parkirala: Nič lažjega!

Avto odsvetujem: zapečkarjem (ker vam bo s svojo potovalno naravo samo vzbujal slabo vest) in sovražnikom ekologije (avto ima izjemno majhen izpust CO2).

Pripravila: Tina Torelli

Škoda Octavia 1.6 TDI (81 kW) Greenline

Osnovni podatki

Prodaja: Porsche Slovenija
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila

Preberite tudi

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri