Kratki test: Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI BiTurbo Start/Stop 4x4 154 kW/210KM - Testi - Avto Magazin

Kratki test: Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI BiTurbo Start/Stop 4x4 154 kW/210KM

V svetu, ki stremi h križancem oziroma vsemu, kar vsaj malo spominja nanje, igrajo pomembno vlogo tudi običajne kombilimuzine.

Kratki test: Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI BiTurbo Start/Stop 4x4 154 kW/210KM (foto: Saša Kapetanovič) Saša Kapetanovič
25. 7. 2018

Lahko bi jih namreč označili za poslednje Mohikance oziroma za avtomobile, ki se z zadnjimi močmi borijo s trendno priljubljenimi že omenjenimi križanci. Seveda pa ne pišemo o običajnih kombilimuzinah, ampak o tistih, ki z nekaterimi dodatki vsaj navidezno obljubljajo nekaj več.

Če sta v tem segmentu avtomobilov dolgo ledino orala Audi in Volvo, se zdaj za takšno ali podobno ponudbo odloča vedno več avtomobilskih proizvajalcev. Jasno, kot že v uvodu povedano – takšni avtomobili vsaj malo dišijo po križancih, če ne drugače, vsaj z videzom, po drugi strani pa še vedno ponujajo limuzinsko udobje in predvsem kakovostnejšo vožnjo.

Mednje lahko zagotovo prištejemo tudi Oplovo Insignio. Če je bila v prejšnji izdaji še malce zapostavljena, se zdi, da ima v novi precej boljše možnosti. Prvič zato, ker se že osnovna Insignia pelje nadpovprečno dobro, drugič pa seveda zato, ker so imeli ustvarjalci različico Country Tourer v mislih že od vsega začetka, ko so ustvarjali osnovno Insignio.

Če se preusmerimo na testno Insignio, že kratek sprehod skozi serijsko in dodatno premo da vedeti, da ne gre za običajen avtomobil. Ob osnovnih informacijah, kot so turbodizelski motor, ki ponuja kar 210 'konjev', osemstopenjski samodejni menjalnik (ki svoje delo opravlja zelo korektno) in seveda štirikolesni pogon, apetite dvigujejo še ali pa predvsem IntelliLux matrični LED-žarometi, ki znajo samodejno nastavljati višino svetlobnega snopa žarometov in vklopiti dolge luči, prilagodljivi tempomat ter sistemi za opozorilo na prečni promet za vozilom (RCTA), napredni parkirni pomočnik (delno samodejno manevriranje), opozarjanje na mrtvi kot in sistem kamer z vidnim poljem celotne okolice avtomobila.

Če prištejemo še boljšo zaščito podvozja in karoserije ter malce dvignjeno karoserijo oziroma višjo oddaljenost slednje od tal, je jasno, da lahko takšen avtomobil izpolni pričakovanja precej širokega kroga potencialnih kupcev. Tudi s ceno, vsaj tisto osnovno, se zdi Insignia Country Tourer prijazna in mamljiva. Seveda je zaradi njene oblike in 'narave dela' treba vedeti, da takšen avto porabi malce več goriva kot običajna limuzina in da se morda v kakšnem res ostrem zavoju nagne bolj, kot bi si želeli, a je po drugi strani v primerjavi s križanci z vožnjo veliko bolj prijetna in natančna.

Tudi ob primeru testne različice pa velja razmisliti, kaj v avtomobilu dejansko potrebujete. Osnovne dobrine, kot so zmogljivost, natančnost vožnje in udoben menjalnik, so zagotovljene že z osnovnim izborom, številni dodatki (morda tudi nepotrebni) pa lahko avto krepko podražijo. Seveda med nepotrebnimi dodatki zagotovo nimamo v mislih asistenčnih sistemov (ti vam, čeprav niso ravno najcenejši, močno olajšajo vožnjo, predvsem pa poskrbijo, da je varnejša), palec pa dvigujemo tudi za LED-luči, ki pri Oplu res ne stanejo veliko. Vse drugo pa je odvisno od debeline denarnice.

Preberite še:

Kratki test: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI 125 kW Innovation

Test: Opel Insignia Grand Sport Dynamic 1.5 Turbo ECOTEC

Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI BiTurbo Start/Stop 4x4 154 kW/210KM

Osnovni podatki

Cena testnega modela: 47.185 €
Cena osnovnega modela s popusti: 37.850 €
Cena testnega modela s popusti: 43.405 €

Stroški (do 100.000km)

Obvezno zavarovanje: 1.099 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.687 €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.956 cm3 – največja moč 154 kW (210 KM) pri 5.800/min – največji navor 480 Nm pri 1.500/min
Prenos moči: motor poganja vsa štiri kolesa – 8-stopenjski samodejni menjalnik – gume 235/50 R 18 W (Continental Sport Contact 5)
Zmogljivost: največja hitrost 228 km/h – pospešek 0–100 km/h 8,2 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 7,1 l/100 km, izpust CO2 188 g/km
Mase: prazno vozilo 1.772 kg – dovoljena skupna masa 2.390 kg
Zunanje mere: dolžina 5.004 mm – širina 1.817 mm – višina 1.525 mm – medosna razdalja 2.829 mm – posoda za gorivo 62 l
Prtljažnik: 560–1.665 l

Naše meritve

T = 17 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 3.830 km
Pospešek 0-100km: 8,5s
402m z mesta: 16,2s ( 143km/h)
Poraba na normnem krogu: 7,2 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 35,3m
AM meja: 40m
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 58dB
Ocena
  • Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI BiTurbo Start/Stop 4x4 154 kW/210 KM pravzaprav že vse pove z imenom. Zmogljiv motor bo izpolnil pričakovanja tudi bolj zahtevnih voznikov, samodejni menjalnik bo razvajal tiste, ki se jim ne ljubi prestavljati, štirikolesni pogon pa poskrbi, da ne bo konca sveta, ko zmanjka asfalta. Večja oddaljenost karoserije od tal pri slednjem seveda dodatno pomaga!

Hvalimo in grajamo
oblika
vozne lastnosti
počutje v kabini
poraba goriva (predvsem pri umirjeni vožnji)
cena dodatne opreme

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri