Podaljšani test: Opel Adam 1.4 Twinport Slam

26. 11. 2013 | Aljoša Mrak
Deli

Mali Adam je Oplu precej pomagal izboljšati imidž, vendar mu do odličnega izdelka manjka še dober motor. In ta prihaja!

V uredništvu smo se pogovarjali, da ne moreš mimo Adama, ne da bi ga pogledal (vsaj ne v tako strupeni rumeno-črni barvni kombinaciji, kot je naš), toda na koncu smo ugotovili, da mu do statusa pravega zvezdnika manjkata boljši motor in šeststopenjski menjalnik. In kot bi nas pri Oplu slišali, so napovedali, da bo prav Adam prvi, ki bo dobil nov motor družine SIDI.

Namesto atmosferskega 1,4-litrskega s 74 kilovati (ali bolj domačimi 100 'konji') in petstopenjskega menjalnika bo Adam prihodnje leto deležen povsem novega litrskega aluminijastega trivaljnika 1.0 SIDI Turbo, ki bo zaradi neposrednega vbrizga in turbopuhala poskrbel kar za 85 kilovatov oziroma 115 'konjev'. Skupaj s šeststopenjskim menjalnikom naj bi celo v primerjavi z močnejšim 1,6-litrskim motorjem porabil za 20 odstotkov manj goriva in poskrbel za 30 odstotkov več navora. Če mislite, da je glavna razlika zgolj 15 'konjev', pa še podatek o največjem navoru: trenutno ima Adam 130 Nm pri 4.000 vrtljajih, prihodnje leto pa bo imel 166 Nm največjega navora med 1.800 in 4.700 vrtljaji. In prav ta poskočnost skupaj z večjim razponom in dodatno prestavo v menjalniku bo nedvomno zagotovila še večji užitek v vožnji.

Besedilo: Aljoša Mrak