Renault Clio Grandtour dCi90 Limited Energy

Res je, da Clia kmalu čaka prenova, a morda je ravno zdaj čas za njegov nakup.

Prenesi PDF testa
Renault Clio Grandtour dCi90 Limited Energy (foto: Saša Kapetanović) Saša Kapetanović
13. 10. 2016

Res je tudi, da je kombijevska različica s prihodom športnih terencev postala tista manj iskana, a vseeno se najdejo kupci, ki uporabnost postavijo pred videz. Roko na srce, Cliu dosti bolj ustreza klasična oblika, brez podaljšanega zadka, nikakor pa ne trdimo, da je kot tak neprivlačen. Tudi oblika ne deluje zastarela, čeprav je Clio na trgu že tretje leto. Dodatnih 21 centimetrov v dolžino, kolikor jih ta Clio razlikuje od navadnega, je namenjenih izključno dodatnemu prostoru v prtljažniku.

Ta v osnovi ponuja 443 litrov prostora, ob podrti zadnji klopi (v razmerju 60 : 40) pa se prostornina poveča na bogatih 1.380 litrov. Ob predpostavki, da je nakladalna višina precej nizka, da ni nobenih robov in da je dno prtljažnika popolnoma ravno, dobimo izjemo uporaben avto. Tak Clio vas lahko prepriča tudi na drugačne načine: namesto klasičnega ključa boste uporabljali pametno kartico, ki bo ves čas v žepu, v notranjosti vas bo hladila samodejna klimatska naprava, Tom Tomova navigacija pa bo prek multimedijskega sistema R-Link2 poskrbela, da boste prišli na izbrani kraj. Za pogon skrbi znan, 1,5-litrski dizelski agregat, ki razvije spodobnih 66 kilovatov moči.

S porabo okrog pet litrov mu varčnosti nikakor ne moremo očitati, mogoče smo pogrešali le šesto prestavo, ki bi nekoliko omilila avtocestne vrtljaje na motorju in s tem pripomogla k manjšemu trušču v notranjosti. Različica Grandtour s tem motorjem in paketom opreme Limited vas bo po ceniku stala 16.500 evrov. Z nekaj dodatne opreme na testni različici se cena dvigne na slabih 19 tisočakov, a ker so pri Renaultu radodarni s popusti, bo cena hitro spet tista prvotna. Zato pa pravimo, da je mogoče prav zdaj čas za nakup takšnega avtomobila.

bese­di­lo in foto: Saša Kapetanovič

Renault Clio Grandtour dCi90 Limited Energy

Osnovni podatki

Cena osnovnega modela: 16.500 €
Cena testnega modela: 18.830 €
Moč: 66kW (90 KM)

Stroški (do 100.000km)

Obvezno zavarovanje: 421 €

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.461 cm2 – največja moč 66 kW (90 KM) pri 4.000/min – največji navor 220 Nm pri 1. 750/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 5-stopenjski ročni menjalnik.
Zmogljivost: največja hitrost 180 km/h – pospešek 0–100 km/h 12,0 s – poraba goriva (ECE) 3,3 l/100 km, izpust CO2 85 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.158 kg – dovoljena skupna masa 1.711 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.267 mm – širina 1.732 mm – višina 1.445 mm – medosna razdalja 2.589 mm – prtljažnik 443–1.380 l – posoda za gorivo 45 l.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri