Kratki test: Renault Clio Intens Energy dCi 110

Če kupujete Renaultov Clio, seveda lahko posežete tudi po takšnem za 11 tisočakov. A ni malo tistih, ki si želijo sicer relativno majhen, a vseeno dobro opremljen in motoriziran avto, kakršen je bil testni Renault Clio Intens Energy dCi 110.

29. 11. 2017

Takšni po navadi posežejo po motorju iz zgornje polovice, ne pa z vrha motorne lestvice, in boljši opremi. In takšnim bi bil testni Clio zelo verjetno všeč.

Pravzaprav nas je motilo le nekaj: takšen avto bi si zaslužil samodejni menjalnik. A na žalost prav ta motor (malce nerazumljivo) ni na voljo z menjalniško avtomatiko. Če si je res želite, bo treba izbrati šibkejšo, 90-’konjsko’ različico dCija – res pa je, da je takšna finančno tako rekoč enakovredna ceni močnejšega dizla z ročnim menjalnikom. Izbira torej je, čeprav ne najboljša. Če ste veliko izven mesta in če vam več pomeni živahnost kot udobje, bo takšen dCi 110 odlična izbira; če ste večino časa v mestu, pa bo boljša izbira dCi 90 v kombinaciji z dvosklopčno avtomatiko.

110-’konjski’ dizel je dovolj živahen, a tudi še dovolj tih. Šeststopenjski ročni menjalnik se z njim dobro razume, gibi prestavne ročice sicer niso vrhunsko natančni (so pa dovolj natančni), vendar se oddolžijo z mehkim delovanjem brez pretiranega upiranja. Tudi med ovinki je takšen Clio prijazen: nagibanja ni preveč, vozna dinamika pa je med boljšimi v razredu.

Enako velja za počutje v notranjosti, sploh ker gre za najvišji nivo opreme pri Cliu. Zato ima tudi navigacijo in avdio sistem Bose, oboje seveda združuje infozabavni sistem R-Link, nad katerim se po navadi pritožujemo – a za ta avtomobilski razred je dovolj dober. Tako s takšnim Cliom, če iščete avto iz uvoda, ne boste zgrešili.

besedilo: Dušan Lukič · foto: Saša Kapetanovič, Uroš Modlic

Preberite še:

Renault Clio Energy TCe 120 Intens

Renault Clio Grandtour dCi90 Limited Energy

Renault Captur Outdoor Energy dCi 110 Stop&Start

Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy

Renault Zoe Zen

Clio Intens Energy dCi 110 (2017)

Osnovni podatki

Cena osnovnega modela: 17.590 €
Cena testnega modela: 20.400 €

Stroški (do 100.000km)

Obvezno zavarovanje: 535 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 894 €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.461 cm3 – največja moč 81 kW (110 KM) pri 4.000/min – največji navor 260 Nm pri 1.750/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 205/45 R 17 V (Bridgestone Blizzak LM-32).
Zmogljivost: največja hitrost 194 km/h – pospešek 0–100 km/h 11,2 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 3,5 l/100 km, izpust CO2 90 g/km.
Voz in obese: prazno vozilo 1.204 kg – dovoljena skupna masa 1.706 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.062 mm – širina 1.731 mm – višina 1.448 mm – medosna razdalja 2.589 mm – prtljažnik 300–1.146 l – posoda za gorivo 45 l.

Naše meritve

Okoliščine meritev: T = 17 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 12.491 km
Pospešek 0-100km: 10,3s
402m z mesta: 18,3s ( 125km/h)
Prožnost 50-90km/h: 8,8/13,8s (IV./V.)
Prožnost 80-120km/h: 12,8/16,9s (V./VI.)
Poraba na normnem krogu: 4,4 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 41,4m
AM meja: 40m
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 60dB
Ocena
  • Takšen Clio navduši z udobjem in opremo in bo na kožo pisan tistim, ki te faktorje cenijo bolj kot metre in kilograme.

Hvalimo in grajamo
motor
poraba
videz
ni možnosti izbire samodejnega menjalnika

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri