Simca 1000 Rallye 2

Avtomobili včasih doživljajo čudne usode. Simca 1000 se je rodila že leta 1961, v časih, ko so bili avtomobili z motorjem v zadku veliko številčnejši, pa tudi veliko manj kritizirani. Pa vendar se simca 1000 takrat ni prebila iz vsakdanjih poprečnih voda. Dvanajst let je bila pač poceni avto, ki ga ni nihče koval v zvezde in - resnici na ljubo - nihče zmerjal. Zdaj, ko je avtomobilov z motorjem v zadku vse manj, ko bi po dvanajstih letih pričakovali zasluženo upokojitev, simca 1000 doživlja renesanso! Potem, ko so se v Franciji poslovili renault 8 in 10, v Nemčiji pa NSU 1000 in 1200, je ostala simca 1000 skoraj edini avto, ki ga je moć za majhne denarje spremeniti v športnega.

Prenesi PDF testa
24. 5. 1973

Podrobnejši test si oglejte v PDF obliki.

Hvalimo in grajamo
primerna cena (tovarniška)
zmerna poraba goriva
močne luči
bogati instrumenti
natančen in lahkoten volan
odlične zavore
zelo dobra lega na cesti
odlične zmogljivosti
na pokrovu motorja ni ključavnice
težko dostopna merilna palica za olje
brisalniki slabi pri veliki hitrosti
občutljivost za bočni veter
premajhen prtljažnik
nešportna in zastarela oblika karoserije

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri