Subaru Impreza GT Turbo 4 WD

Tretje leto šteje ta japonski avto, ki je nastal tako, da so nekoliko skrajšali osnovo legacyja, dodali zelo dognan hišni štirikolesni pogon in bokserske motorje. In vsakemu, kot konglomerat cestno-terensko-družinskih lastnosti, še reduktor. Na voljo je v treh limuzinskih različicah, kot coupe, limuzina in kombilimuzina. Slednji dve sta na voljo tudi z najmočnejšim motorjem, tako impreza zamenja ročico reduktorja z dirkaško nabrušenim motorjem in v hipu postane japonski anti-cosworth.

Prenesi PDF testa
22. 6. 1995

Podrobnejši test si oglejte v PDF obliki.

Hvalimo in grajamo
cena
vsestranska uporabnost
zavore
hitrost menjalnika
lega na cesti
motorne zmogljivosti
pomik šip v zadnjih vratih
vrata prtljažnika nimajo notranje kljuke
zatikanje prestavne ročice
poraba goriva ob priganjanju

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri