Talbot Tagora

Razvoj dogodkov: leta 1979 je Chrysler zgrabil kovčke in odrinil domov, onkraj luže, svojo evropsko zapuščino, tovarne v Franciji, V. Britaniji in Španiji, pa prodal francoskemu koncernu Peugeot-Citroën. Le-ta se je preimenoval v PSA, iz košar ob nekdanjih Chryslerjevih tekočih trakovih zmetal ploščice "Chrysler" in jih nadomestil z na novo oživljenim imenom "Talbot", ne da bi spreminjal avtomobile. Tako so chrysler-simce postale talbot-simce. Šele leto zatem, na lanskem pariškem salonu, je iz osebnih izkaznic izpadlo tudi ime "simca", nova znamka pa se je prvič pojavila z avtomobili, ki od rojstva nosijo ime Talbot. Končno je zmede z imeni konec, evropskega Chryslerja ni več, Simce tudi ne, ostal je Talbot. Vendar pa sta prišleka, talbot tagora in talbot-matra murena, tudi Chryslerjeva dediščina, kar seveda ni čudno, saj razvoj novega avtomobila zahteva najmanj 4 leta. V tem gre tudi iskati opravičila za PSA, da si je v časih suhih krav za prvi samostojni nastop nove znamke Talbot izbral maloserijsko športno mureno in veliko tagoro, torej v avtomobilskem razredu, ki gre ta čas najmanj v denar.

Prenesi PDF testa
8. 10. 1981

Podrobnejši test si oglejte v PDF obliki.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri