Kratki test: Toyota Hilux Executive Invincible - Testi - Avto Magazin

Kratki test: Toyota Hilux Executive Invincible

Bolj terenske gume, nekaj robustnih obrob, atraktivna grafika – to so osnovne značilnosti Hiluxa, ki so ga pri Toyoti izdali, da zaznamujejo 50. obletnico tega modela.

Kratki test: Toyota Hilux Executive Invincible (foto: Saša Kapetanovič) Saša Kapetanovič
12. 7. 2018

Če si ne želite le Hiluxa, ampak točno tak robat in možat primerek, kot je bil testni, boste morali na seznamu dodatne opreme obkljukati paket Invincible. V njem so veliko bolj terenske gume (BF Goodrich All Terrain T/A) pa nekaj obrob in zaščit in grafična oprema, ki se lahko komu zdi privlačna, komu pa tudi ne. Nič ne de, kajti razen gum se bistvo Hiluxa tako ali tako skriva pod kožo.

Kombinacija 2,4-litrskega turbodizelskega štirivaljnika in samodejnega menjalnika se izkaže bolj, ko je treba voziti po terenu, in manj (zaradi mase in zračnega upora) na avtocesti. Tudi na ovinkastem asfaltu takle Hilux ni ravno doma: dokler je suh, še gre, v mokrem pa gume, ki mu sicer dajejo značaj, zelo hitro izgubljajo oprijem – predvsem zadaj. Če vam je všeč in obvladate vožnjo z drsečim zadkom, boste v takem Hiluxu uživali. Mi smo ga ob vklopljenem le zadnjem pogonu po snegu večkrat pognali po zavitih hribovskih cestah in izkazalo se je, da gume sicer zvoženemu snegu niso ravno kos, ampak ko je bilo pod njimi veliko snega ter vklopljen štirikolesni pogon ali celo reduktor, je Hilux res postal nepremagljiv. Trideset ali štirideset centimetrov svežega na nekaj podlage ali blato do kolen? Ravno prav, da Hilux pokaže, kaj zna. Nekaj centimetrov svežega na zvoženi podlagi? Veliko priložnosti za zabavo in drsenje zadka iz ovinka v ovinek.

Ja, priznamo, zabavali smo se. Toliko, da smo pozabili na Hiluxove minuse na asfaltu, na njegovo (kljub usnju na sedežih, ki je del opreme Executive) precej plastično, delavsko notranjost in na to, da je prevelik za mestno uporabo. Koga briga ...

Toyota Hilux 2.4 D-4D Double Cab Invincible

Osnovni podatki

Cena testnega modela: 39.220 €
Cena osnovnega modela s popusti: 36.800 €
Cena testnega modela s popusti: 39.220 €

Stroški (do 100.000km)

Obvezno zavarovanje: 696 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.315 €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 2.393 cm3 – največja moč 110 kW (150 KM) pri 3.400/min – največji navor 400 Nm pri 1.600¬–2.000/min
Prenos moči: motor poganja vsa štiri kolesa – 6-stopenjski samodejni menjalnik – gume 265/60 R 18 H
Zmogljivost: največja hitrost 170 km/h – pospešek 0–100 km/h 12,8 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 7,8 l/100 km, izpust CO2 204 g/km
Mase: prazno vozilo 2.155 kg – dovoljena skupna masa 3.210 kg
Zunanje mere: dolžina 5.330 mm – širina 1.855 mm – višina 1.815 mm – medosna razdalja 3.085 mm – posoda za gorivo 80 l
Prtljažnik: n.p.

Naše meritve

T = 10 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 43 % / stanje kilometrskega števca: 9.066 km
Pospešek 0-100km: 14,5s
402m z mesta: 19,3s ( 116km/h)
Poraba na normnem krogu: 8,9 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 45,6m
AM meja: 40m
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 59dB
Ocena
  • Posebna različica stane tisočaka in pol več od klasične, a se že zaradi videza 'splača'. Le o gumah bi dvakrat razmislili ...

Hvalimo in grajamo
gume (na terenu)
videz
gume (na mokrem asfaltu)
delavska notranjost

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri