Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

Naj vam čas merijo ure Ducati

MV Agusta F3 675 in Brutale 800 od zdaj vozna tudi z izpitom A2

Vozili smo: Piaggio MP3 350, MP3 500

Vse italijansko!

Harley-Davidson LiveWire: Kaj vse bo zmogel in znal prvi električni Harley?

SKI & SEA: Dodatna oprema in rezervni deli od zdaj na voljo tudi prek spleta

Koledar moto dogodkov 2019 - tudi letos bo pestro

Kakšna bo usoda Hayabuse?

Prepriča tudi prepričanega

Test: Askoll ES2

Triumph Thruxton R TFC

Triumph Rocket III na poti v razred 'power kruzerjev'

Moto GP: V Aprilio prihajajo okrepitve iz Ferrarija

Ekskluzivnih 20 Yamah R1 GYTR

Peugeot spet z dvotaktnimi skuterji

Novo: Dunlop SportSmart3

Uradno: KTM želi kupiti Ducati

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri