Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

Končno prava zver tudi za kategorijo A1 - Yamaha MT-125

Vračajo se mokre sanje mulcev iz 90-ih let - Italjet Dragster

Tako bi morala izgledati Yamahina električna prihodnost

1:0 za Ducati - Streetfigter V4 močnejši od MV Aguste Brutale Serie Oro

Kawasaki Ninja 650 (2020) - izpolnjene želje

Triumph: najžlahtnejši Street Triple RS z več navora, kaj pa S in R?

Pollitrski razred vse bolj zanimiv tudi za KTM, vendar z dvovaljnim motorjem

Yamaha MT-03 za 2020: dizjnerski 'upgrade' za celotno serijo MT?

Sobota 19. oktober je dan za tradicionalni AS-ov ''Jesenski piknik''. Razlogov za obisk ne manjka

BMW-jev 'M' odslej tudi na 'performance' motociklih. Prihajajo M1000RR, M1000XR in celo M1300GS

Test: Ducati Ducati Multistrada 950S (2019)

Po daljši poti

(Prvi) pravi BMW

Suzuki V Strom: Za leto 2020 nova različica v srednji in morda povsem nov model v veliki kategoriji

16 let za 100.000 Multistrad

Motocikle bomo zaklepali nekoliko drugače - BMW že patentiral učinkovitejše sisteme

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri