3 ali 7? - Dušan Lukič - Avto Magazin

3 ali 7?

Danes smo (med drugimi) prevzeli testni BMW 330d Coupe. In takoj po prevzemu je bilo treba skočiti na servis. Napaka je bila malenkostna, obisk servisa pa zanimiv.

10. 11. 2008

Nič hudega ni bilo - med malo bolj odločnim sesanjem pod sedežem so pralničarji očitno uspeli izpuliti eno od žic pod sedežem in prižgala se je kontrolna lučka za zategovalnike varnostnih pasov. Na servisu (Avtoval, Grosuplje) so stvar rešili v nekaj minutah. Vse skupaj ne bi bilo omembe vredno, če ne bi medtem, ko sem čakal na avto, malo stopil okoli razstavljenih avtomobilov - in odkril BMW serije 7.

Testni 330d Coupe stane 65 tisočakov - 46 tisočakov osnovne cene in za slabih 20 doplačil, od biksenonskih žarometov, športnega M paketa in še kakih 20 postavk z doplačilne liste. Razstavljeni 730d je star kako leto dni, ima manj kot 15 tisoč prevoženih kilometrov - in vsaj toliko opreme kot manjši, testni brat. Cena? List na avtu prvi, da ravno tako 64 tisočakov, a je šef, s katerim sva poklepetala pripomni, da bi ga prodali še za kakih 10 odstotkov ceneje . .

Vem sicer, da kupeje kupuje poseben tip ljudi (menda se jim reče pozerji - OK, kak lastnik M3, kakega Porscheja ali Ferrarija je sicer izjema, ki avto celo kdaj uporabi na dirkališču, a taki so redki), ampak tule verjetno nihče ne bi dosti razmišljal, še posebej tisti, ki delajo veliko kilometrov in rabijo zelo udoben avto . .

Pa se mi zdi, da bo tista sedmica v salonu še dolgo stala - takihle trojk za enako ceno pa bodo v tem času prodali kaj nekaj. Hmmm . .

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri