Evo X drugič ali skoraj čista desetka - Dušan Lukič - Avto Magazin

Evo X drugič ali skoraj čista desetka

Uh, kako je svet majhen. Pred par urami sem novega Evota podil po dirkališču blizu Granade, zdajle tole tipkam doma.

5. 4. 2008

In cel dan so prihajali SMSji in maili. Je res tako dober? Si ga že peljal na stezi?

Ja, res je tako dober in priznam, da na stezi že dolgo nisem tako užival. Morda (tudi zaradi bolj civiliziranega podvozja) ni absolutno najhitrejši, je pa veseljaško prekrmarjen, vedno navdušen nad voznikom, ki mu drsenje ni tuje in natančen, ko slednji zahteva natančno krmiljenje skozi hitre ovinke.

Tista prva kombinacija po ciljni ravnini (dirkališče Guadix) je na zemljevidu počasna, v resnici pa gre za kombinacijo štirih ovinkov, kjer hitrost ne pade pod 100 kilometrov na uro in če prva dva odpeljete pravilno, sta druga dva boljkotne naravnost z malo skakanja čez robnike. 5n Evo je tu kot doma, zadek pomaga krmariti, robnike požira brez živčnosti in pred vstopom v dolgi desni ovinek je hitrost blizu 150 kilometrov na uro - zaviranje pa v samem ovinku. Nič čudnega, da gre boljkotne počez (tu je nastala tudi slika). Dolgi desni ovinek na približno polovici steze dokaže, da je Evo moč voziti le z dodajanjem in odvzemanjem plina, poln plin v zadnji tretjini povzroči nežno drsenje preko vseh štirih koles, ki se konča točno na robniku na izhodu (če voznik ni preveč hraber, seveda). Zadnja desna ovinka v ciljno ravnino je moč odpeljati popolnoma "na počez", toliko, da zadnje levo kolo na izhodu za hip zdrsne v pesek. In potem v klanec po ciljni ravnini, pa po klancu navzdol do zaviranja pred prvo kombinacijo - tik pred zaviranjem je treba ravno pretakniti v peto prestavo, kar pomeni (na oko in po spominu) kakih 180 kilometrov na uro.

PS: obljubim, da bom čez kak dober teden, ko dobim slike zadnjega poskusa čim hitrejšega vstopa v to kombinacijo, te tudi objavil. Končalo se je namreč v pesku kakega pol metra od ograde na desni. Menjalnik ni hotel v tretjo (moja napaka, prehitro sem poskušal prestaviti navzdol in preslišal piskanje, s katerim menjalnik opozori na to), v četrti pa je zmanjkalo moči . . Ja, kakih 200 'konjev' več bi se, kot ponavadi, prav prileglo. Ali pa gre, glede na to, da sem isto zapisal tudi pri 580-'konjskem' Audiju RS6, le za nemarno razvado?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri