Evo X še tretjič

Pred časom sem v zapisu s predstavitve Mitsubishijevega Lancerja Evolution obljubil nekaj slik zanimivega dogajanja na stezi. In ker obljuba dela dolg . .

8. 5. 2008

Tule lahko preberete, kako je bilo. In ker slike povedo več kot cel kup besed, samo hitro pojasnilo. Kombinacija ovinkov na slikah (desno, levo, desno . . ) je na vrsti po cilji ravnini, med zaviranjem je treba iz pete prestaviti do tretje prestave, hitrost je (nisem gledal na merilnik, sodim po prestavi in vrtljajih) okoli 130 kilometrov na uro. Če voznik prvi del (desno in levo) odpelje pravilno, je naslednji desni ovinek pravzaprav le še skok čez robnik s polnim plinom, medtem ko avto čisto rahlo drsi. Če . .

Če pa voznik presliši piskanje, s katerim Evo opozori, da kljub vozniškemu ukazu ni prestavil v nižjo prestavo, ker bi bilo vrtljajev preveč (ker je pač voznik prestavljanje ukazal prezgodaj), in v kombinacijo zapelje v četrti prestavi, ap moči, ki bi jo avto potreboval, da lepo predrsi kombinacijo, ni. In potem se zna končati, kot se je . .

Avtu (seveda) ni bilo nič, le nekaj peska je bilo treba očistiti iz nosu, ko sem se po še nekaj prevoženih krogih vrnil v bokse. Lekcija pa ni pozabljena.

PS: za fotografije se lahko zahvalite enemu Mitsubishijevih mehanikov, ki je dolgčas preganjal s fotografiranjem.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri