Umetnost tuninga - Matej Grošelj - Avto Magazin

Umetnost tuninga

Ker je povpraševanje po predelavah v vzponu, in se dnevno srečujemo z novicami o obilju moči in navora, smo se pri Avto magazinu odločili, da vam nekoliko odstremo ozadje "navijanja".

Foto: Matej Grošelj

6. 2. 2010

V prihajajočem Avto magazinu (4/2010) na šestih straneh razmišljamo o vrstah predelav ter tehniki, smiselnosti in zapletenosti posameznih načinov doseganja večje moči/navora. Dotaknili smo se trenda, ki ga vsled gospodarske krize (in racionalizacije stroškov) narekujejo proizvajalci: tunerji si manejo roke in pravijo, da imajo danes motorji v povprečju večje rezerve za friziranje. Bistveno je seveda polnjenje. Na fotografijah predstavljamo nekaj ključnih komponent motorja in "periferije", krivce za izboljšane zmogljivosti - bralke in bralci si boste tako lažje predstavljali, kaj stoji za "nevidno roko", ki avtomobile potiska z različno naglico. Na "seznamu" ne manjkajo denimo popularni NOS (saj poznate zgodbo o Hitrih in drznih), vodno vbrizgavanje, večje turbopuhalo (s primerom neposrečenega tuninga) in podobno. Med drugim prilagamo diagram moči in navora čiptuninga v primerjavi s serijskimi meritvami. In še kopico drugih zanimivih informacij. Več pa v prihajajočem Avto magazinu, ne pozabite, četrtek bo kmalu tu!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri