Napredek

25. 12. 2015
Deli
Napredek

Stvari na slovenskem avtomobilskem trgu se, to se upam zdaj že bolj hrabro trditi, popravljajo.

Padec prodaje novih avtomobilov se ni le ustavil, prodaja je celo zrasla. Končne številke bodo sicer znane šele v začetku januarja, a že dva tedna pred koncem leta, ko nastaja ta uvodnik, je jasno, da se bo letošnja prodaja ustalila pri realni številki okoli 39 tisoč avtomobilov, kar je kaka dva tisočaka več kot lani. Tiste velike, uradne številke okoli 60 tisoč naj vas ne zmedejo, vanje so vštete tudi dnevne registracije, torej avtomobili, ki jih trgovci registrirajo za dan ali dva in nato odjavijo in izvozijo. To je zanje in njihovo finančno zdravje še kako dobrodošlo, lepo pa bi bilo, da bi tudi pri uradni statistiki, ki jo vodi Sekcija uvoznikov pri Gospodarski zbornici, dnevne registracije izločili oziroma vodili ločeno. To bi bilo fer tudi do tistih, ki tega orodja ne uporabljajo (ali pa ga zelo malo).

In kaj smo letos (oziroma lani, če to berete že v letu 2016) počeli pri Avto magazinu? Testnih avtomobilov je bilo precej več kot lani, 155 (kar je skoraj 20-odstotni prirastek). Pa število avtomobilov, ki smo jih preizkusili (kar hkrati pomeni, da smo z njimi prevozili tudi 15.500 kilometrov na našem 100-kilometrskem normnem krogu) ni edina številka, je v letu 2015 pri Avto magazinu rasla. Povečevati se je začela tudi prodaja revije, kar je na slovenskem medijskem trgu prej izjema kot pravilo.

Bili smo tudi na okoli 80 mednarodnih predstavitvah, salonih in podobnih dogodkih, poleg tega pa še na okoli 55 domačih dogodkih. Seveda Avto magazin tudi letos sodeluje v izboru za Slovenski avto leta in Evropski avto leta, tudi letos pa smo zelo uspešno izvedli raziskavo najboljši avtomobili. V njej vas je kljub dolgemu in zapletenemu vprašalniku sodelovalo več kot 2.700, kar je lep prirastek glede na lansko številko, ki smo ga čisto potihoma (glede na rast prodaje revije in obiska spletnih strani) tudi pričakovali. Hvala vsem, ki ste sodelovali.

In ob 155 fotografiranjih, 155 normnih krogih, 310 ostrih pospeševanjih in zaviranjih na meritvah, debelem kupu ocenjevalnih listov in preračunov porab in stroškov smo se lotevali tudi tem, ki zadevajo ne le avtomobile, ampak tudi zdravje (človeškega in finančnega) njihovih lastnikov. Tako bo tudi v prihodnje, zdaj pa je čas, da vam v svojem imenu in v imenu redakcije vaše najbolj priljubljene avtomobilistične revije in spletne strani zaželim vse naj in veliko varnih, zabavnih in poceni kilometrov v letu 2016!

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"