Novosti in trači 2016

14. 1. 2016
Deli
Novosti in trači 2016

Kaže, da bo novo leto 2016 precej nezanimivo. Na obzorju ni nobenih bistvenih novosti, celo ne nobenega poštenega trača. Ali pa sem slabo informiran.

Če se le bežno dotaknem avtošportnega vrha: v Formuli ena razen novega ameriškega moštva ne bo nič novega. V svetovnem reli prvenstvu pa je novica le izstop tovarniške ekipe Citroëna (ki se bo prej ali slej vrnil). In to je to.

Doma je še manj omembe vrednih novosti. Seveda, najbolj skrb vzbujajoča je negotovost glede organizacije dirke v Ilirski Bistrici. AŠ 2005, ki je zadnjih nekaj let uspešno organiziral to dirko, menda išče novega organizatorja in – pozor, trač leta! – možno je, da se bo vrnil v igro oče te dirke Miro Gardelin. Če se bo ta trač uresničil, bo to vsekakor novica leta!

Ostanimo še malo pri trači oziroma govoricah. Miro Marinšek naj bi Twingo pokal razširil na Italijo (neodvisen pokal od slovenskega) ter na gorske dirke. Na zadnjih naj bi celo nastopali turbo Twingi s 85 'konjskimi močmi'!

Ko gre za evropske gorske trače, sem trenutno še slabše informiran. Vem , da je Luksemburžan David Hauser prodal svojega Wolfa v Ameriko in govori se o prihodu novega turbodirkalnika, ki naj ne bi bil enosedežnik, ampak športni prototip. Ne potihnejo niti govorice, da FIA želi nekatere omejitve na gorskih dirkah ter da se bomo morali v kratkem posloviti od atmosferskih trilitrskih motorjev.

Krožijo govorice, da bo Stankovič (torej jaz) v sodelovanju s slovenskim Tunkka Tuningom, mladim in izjemno perspektivnim podjetjem na področju motornega tuninga, posegel v področje prisilno polnjenih agregatov. Tokrat ne s turbino, temveč z mehanskim kompresorjem. Če kompresor premore to, kar Ernest obljublja, bi to lahko bila novica leta (zame vsekakor)!

Potrjena novica za leto 2016 je še, da bo drugi Hill Climb Masters potekal 8. oktobra v Šternberku, na eni od mojih najbolj priljubljenih prog. Da bom tam tudi sam in še nekaj slovenskih dirkačev, je trenutno govorica ... Stroške udeležbe na Mastersu bo seveda krila Zveza za avto šport Slovenije. No, to ni niti govorica.

Od govorice do novice je dolga pot z mogočim happy endom. Prihodnje leto ob tem času bo vse vsem znano. To ni govorica, to je resnica!

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja