Prve letošnje stopničke

8. 8. 2016
Deli
Prve letošnje stopničke

Če rečemo prve letošnje stopničke, to sugerira še veliko stopničk v prihodnosti. Zdaj, ko je moj Nemesis zadihal vsaj približno tako, kot sem pričakoval, ne dvomim, da naju do konca sezone čaka še kar nekaj bleščeče pločevine (pokalov).

Potem ko je na Gorjancih le sramežljivo nakazal svoje potenciale, je Nemesis že na drugi dirki v Čabru, ki je bila točkovana za prvenstvo centralne Evrope, pokazal, da zmore tudi najvišja mesta v skupni uvrstitvi. Težave z motorno elektroniko smo uspešno odpravili in 'izbrskali' še dodatnih 120 'konjskih moči', kar je popolnoma spremenilo njegov značaj. In zabava se je lahko začela!

Da znova ne bo šlo brez težav, sem ugotovil že na štartu prvega treninga, ko je (že drugič!) odpovedal displej na volanu. Ostal sem brez vseh informacij – nisem vedel, v kateri prestavi vozim, niti s katerimi obrati ... Izjemno nadležno ... A kaj drugega, kot da stisnem zobe, preštevam prestave in izgubljene sekunde ter prestavljam 'na pamet', mi ni preostalo.

Na nedelujoči displej sem prav kmalu po začetku treninga pozabil. Prva vožnja je bila bolj podobna vlakcu smrti kot dirkalni vožnji: dirkalnik se mi je v hitrih ovinkih peljal čez nos, v počasnih opletal z zadkom ... Pirueta, ki je sledila, je bila le logičen zaključek vožnje, na katero sem se brezglavo podal.

A to je bil le začetek prijetnega dirkaškega delovnega dne. Začeli smo delati na nastavitvah podvozja, sam pa sem po temeljiti analizi vožnje ugotovil, da je treba predvsem prilagoditi način vožnje. Kompresorski motor zelo sunkovito sprošča moč in potrebno je zelo postopno pospeševanje. Sledilo je še nekaj razburljivih sobotnih momentov (ograje so bile prekleto blizu), potem pa se je 'podivjani žrebec' počasi umirjal in navajal na mojo roko (in nogo). Iz vožnje v vožnjo, iz kilometra v kilometer sem ga bolj razumel in čutil. Toda to je šele začetek poti. Moram se ga šele naučiti voziti, pri iskanju nastavitev podvozja pa me čaka še ogromno dela. Posebno na sprednjem delu avta, katerega obnašanja še ne razumem tako, kot bi si želel.

Zaradi vsega navedenega, nisem bil preveč razočaran, da sem dirko končal na najnižji stopnički. Izkušena konkurenta, ki sta me premagala, Italijan Liber in Madžar Szasz, sta bila tokrat neulovljiva, a na naslednji dirkaški postaji, v Lučinah, bom napadel znova ...

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja