Vladimir Stankovič: Prokarting, sezona 2017. Zmogljivejši kartingi pod Krvavcem!

20. 2. 2017
Deli
Vladimir Stankovič: Prokarting, sezona 2017. Zmogljivejši kartingi pod Krvavcem!

Selitev Prokartinga iz Ljubljane na Brnik se je izkazala za zadetek v polno! Nič čudnega, saj je Brnik predmestje Ljubljane, 18 tisoč kvadratnih metrov asfaltne površine pa zadostje za uresničitev vseh fantazij o popolni karting progi. Ta mora vsebovati vse izzive: počasne kombinacije ovinkov, zahtevna zaviranja, dolge in hitre ovinke ...

Temu idealu smo se zelo približali že lani, v letošnji sezoni, ki se bo začela čez približno mesec in pol, pa bomo nadaljevali z 'brušenjem diamanta'. V sezoni 2017 na Prokartingu bo smetana na torti nova karting flota. Popolnoma novi kartingi prestižnega nemškega prizvajalca RIMO so že na poti v Slovenijo in vsem dirkaškim navdušencem bodo zagotovili še bolj popolno dirkalno doživetje. Seveda, odločili smo se za različico z najmočnejšimi motorji (390 kubičnih centimetrov, 13 konjskih moči), že tehnična zasnova kartingov se močno spogleduje z dirkalnimi sorodniki. Tudi lažji so (približno 30 kilogramov), imajo unikatni dvokrožni hidravlični zavorni sistem, reduciran prenos moči, boljšo razporeditev teže in, nenazadnje, izdelani so z nemško natančnostjo. Prava poslastica!

Na Prokartingu ostajamo zvesti osnovnim načelom, ki smo jih izpolnjevali v preteklih štirih letih. Ob nadpovprečno visokih varnostnih standardih bomo še naprej vsem našim 'dirkačem' ponujali možnost, da spoznajo skrivnosti dirkalne in varne vožnje, ki jim bodo omogočile še večji užitek v vožnji in še boljšo zabavo.

RIMO karting sem preizkusil na Michael Schumacher Kartbahnu v Kerpnu. Čeprav ga je poganjal manj zmogljiv, 270-kubični motor, sem bil navdušen nad voznimi lastnostmi, še zlasti pa z občutno boljšim pospeševanjem iz počasnih ovinkov, ki ga zagotavlja zgoraj omenjeni prenos moči z reduktorjem. Dvokrožni zavorni sistem dovoljuje poznejše zaviranje brez prezgodnjega blokiranja zadnjih koles. Zaradi kompaktnosti kartinga in bolj togega okvirja je lega v hitrih ovinkih boljša, premagovanje počasnih ovinkov pa je lahko nekoliko bolj agresivno (lažje 'dvigne notranjo taco').

Prav vseh skrivnosti vam ne bom razkril – preizkusiti je treba! Na Prokartingu bomo poskrbeli tudi za nekaj izboljšanj infrastrukture in za še bolj prijazno vzdušje.

Poznavalcem bom namignil le to: zunanji zaslon za prikazovanje časov kroga!

Torej: 1. april 2017 na Prokartingu ne bo dan za hece! Dirkanje se začne pod Krvavcem!

 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja